x تبلیغات
مسترکد مرجع آموزش وردپرس رایگان

قالب وودمارت سایتی فروشگاهی

 همانطور که در دمو مشاهده کردید در این دوره سایتی مشابه سایت کالا طراحی کرده ایم و سایت آماده کالا قابلیتی است که شما با چند کلیک بدون نیاز به طراحی و زمان گذاشتن زیاد می توانید سایت طراحی شده در دوره را روی لوکال هاست یا هاست واقعی خود نصب کنید و سپس مطابق با سلیقه خود فروشگاه طراحی شده را ویرایش سازی کنید. قالب وردپرس فروشگاهی WoodMart پنل تنظیمات قدرتمندی به صورت کاملا فارسی دارد که این ویژگی به شما کمک می کند حتی اگر مبتدی باشید هر نوع سفارشی سازی را بدون هیچ نوع کدنویسی و فقط با چند کلیک ساده در سایت خود انجام دهید.

قالب وودمارت با بهترین تنظیمات برای بالا بردن امکان سفارشی سازی طراحی شده است، بنابراین هر چیزی که شما مشاهده می کنید این است که به شما امکان تغییر و شخصی سازی سایت تان را در اختیار شما قرار می دهد و شما می توانید بر اساس سلیقه خودتان طراحی قالب وودمارت را تغییر داده و طراحی سایت انجام دهید. تغییر فونت، بروزرسانی رنگ بندی، نمایش انواع مختلفی از محصولات کسب و کار شما به سادگی از پیشخوان وردپرس قابل انجام است. البته این رو هم بگم که میتوانید هر هدری که خواستید رو خودتون طراحی کنید و رنگ و المانهاشو تغییر بدید. فونت ها، رنگ ها و المان های مختلف سایت خود را با کمک صفحه سازهای وردپرس تغییر دهید. برای اینکار کافیست به بخش بلوک های سفارشی مراجعه و صفحه ساز المنتور یا ویژوال کامپوزر را فعال کنید، سپس به سادگی میتوانید طرح دلخواه خود را با صفحه ساز پیاده سازی و بعد آن را به عنوان فوتر سایت خود انتخاب کنید !

همچنین اپدیت های قالب وودمارت رایگان و سریع در اختیار خریدارن قرار می گیرد و شامل پشتیبانی ویژه ایران تمز می باشد و برای راحتی کاربران 160 فونت معروف فارسی اضافه شده که به راحتی می توانید فونت دلخواه انتخاب کنید. در ساختن این قالب تمرکز بر روی بهبود تجربه مشتری در خرید است و به همین سبب از ایجکس استفاده شده تا فرآیند خرید سریع تر شود. وودمارت (Woodmart) یک قالب پرمیوم برای وردپرس می باشد که از پایه برای راه اندازی هر نوع فروشگاه آنلاین ووکامرسی ساخته شده است. قالب وودمارت یکی از قالب های پرطرفدار ایرانیان برای ساخت فروشگاه با وردپرس است. مطمئنا یکی از راه ها برای داشتن یک کسب و کار خوب و رسیدن به موفقیت ، ایجاد رضایت برای کاربر است ، بررسی های دقیق تیم همراه یار از قالب فروشگاهی WoodMart باعث شد تا این قالب وردپرس فوق العاده به صورت کاملا اورجینال از تم فارست خریداری شود.

بی شک یکی از مهم و بدیهی ترین قابلیت های یک قالب، واکنشگرا بودن آن یا نمایش صحیح در صفحه های نمایش ها با اندازه های مختلف است. اما دوستان المنتوری با توجه به علاقه ای که به قالب وودمارت داشتند اما طراحی با المنتور برایشان مهم تر بود که قالب وودمارت با آن سازگاری نداشت اما قالب وودمارت با آپدیت به نسخه ۵ کولاک کرد. در نسخه جدیدی که به تازگی منتشر شد افزونه المنتور نیز با قالب وودمارت سازگار شد و الان دوستان المنتوری نیز می توانند با استفاده از افزونه المنتور صفحات خود را در قالب وودمارت طراحی کنند. پوسته وودمارت برای زبان های راست به چپ کاملا بهینه شده است و شما فقط با قراردادن فونت دلخواه خود برای این پوسته به سادگی میتوانید فروشگاه خود را راه اندازی کنید.

http://mihanwp.blog.ir/post/%D9%82%D8%A7%D9%84%D8%A8-%D9%88%D9%88%D8%AF%D9%85%D8%A7%D8%B1%D8%AA

افزونه Yoast Seo Premium ابزار بهبود سایت

 اما وجود این افزونه ها تا حد زیادی کار را برای نویسنده و مدیر سایت راحت تر می کند. قبل از شروع آموزش این نکته را فراموش نکنید که افزونه یواست سئو صرفاً یک ابزار برای بهبود سایت شما است و گاهی فاکتورهای ارائه شده توسط این افزونه قابل پیاده سازی روی سایت نیست و شما بدون رعایت برخی از این فاکتورها باز هم شانس زیادی برای کسب رتبه اول گوگل خواهید داشت. فارغ از اندازهی کسب و کار شما، The SEO Framework مناسب همه هست. این کار سبب نگه داشتن بازدید کنندگان در وب سایت شما می شود و اطلاعات زمینه ای بیشتری را در اختیار افزونه Yoast Seo Premium آن ها قرار می دهد. به طور مثال اگر کلمه کلیدی شما ” تزئین اتاق ” باشد می توانید مترادف دیگر آن را ” تزئین آپارتمان ” “تزئین خانه ” “ایده تزئین خانه” و … • نسخه پرمیموم اصلاحات کلیدی مرتبط و مترادف را پیشنهاد میدهد تا مقاله خود را از این نظر بهینهسازی کنید.

درواقع همان Internal Linking Suggestion یا پیشنهاد برای لینکهای داخلی است. قابلیت بعدی بخش Internal Linking Suggestion یا پیشنهاد برای لینکهای داخلی است؛ که شامل پیشنهاد پستهایی است که بهتر است در این پست به آنها لینک دهید. به عنوان جمعبندی باید بگوییم یواست سئو را میتوان روی هر سایت وردپرسی نصب کرد. داشتن سئوی خوب برای هر وب سایت و کسب و کار اینترنتی مهم است. یکی از مهم­ترین دلایلی که باعث پیشرفت کسب و کار اینترنتی شما میشود داشتن سئو بالا در گوگل هست، سئو بالا سایت شما را در اولویت قرار داده و کاربران با جست و جوی کلمات کلیدی مستقیما به وب­سایت شما راهنمایی می­شوند این موضوع به شما کمک می­کنه یک سایت حرفه­ای داشته باشید. بنابراین میتوانید کلمات کلیدی بیشتری را اضافه کرده و توسط آنها پست خود را سئو کنید. شما باید تصمیم بگیرید که کدامیک از آنها برای سایت شما بهتر است و کارایی بیشتری دارد.

در ادامه هر کدام از موارد بالا را که باید برای سئوی یک نوشته یا برگه در وردپرس رعایت کنید را به صورت کامل توضیح دادیم که باید با دقت بخوانید تا بتوانید یک نوشته سئو شده و کاملا بهینه را در وردپرس منتشر کنید و در بهترین جایگاه گوگل قرار بگیرید. برای گرفتن بهترین نتیجه در سئو وردپرس سعی کنید همیشه اولین پاراگراف را به بهترین شکل ممکن بنویسید و حتما ۲ الی ۳ بار از کلمه کلیدی و هم کلمات هم معنی با کلمه کلیدی تان در آن استفاده کنید و اگر بتوانید اولین پاراگراف را با کلمه کلیدی خود شروع کنید که واقعا عالی افزونه Yoast Seo Premium خواهد بود. این باعث می شود تا بتوانید محتوای سایت خود را بر اساس موضوعات مدیریت کنید ، و همچنین کاربران سایت تان بتوانند محتوای مورد نظر خود را به راحتی پیدا کنند. یکی از قابلیت های بسیار خوب افزونه وردپرس سئو بررسی محتوای سایت شما می باشد و سه چراغ سبز , زرد , قرمز کیفیت مطلب رو به شما نشون میده و کمک می کنه تا بتونید به بهترین شکل ممکن مطالب خودتون رو بهینه کنید.

تراکم کلمه کلیدی: موضوع تراکم کلمه کلیدی یکی از پربحث ترین موارد در سئو کردن محتواهاست. اگر در یک حوزه کاری پر رقابت فعالیت می کنید و می خواهید با یک عبارت کلیدی سخت رتبه بگیرید باید یک نوشته یا برگه واسش درست کنید و هر کاری می خواهید انجام دهید روی همان انجام دهید و برای اینکه بتوانید در آن کلمه کلیدی قوی تر کار کنید می تونید در نوشته های دیگه سایت تون از کلمات هم خانواده یا طولانی تر آن استفاده کنید. شما باید برای هر تصویری که در نوشته قرار می دهید یک متن جایگزین یا Alt بنویسید تا تصاویر شما هم در نتایج گوگل بهینه و سئو شود، سعی کنید در متن جایگزین تصاویر از عبارت کلیدی و هم خانواده های آن استفاده کنید. متا باکس یواست سئو از جمله بخش هاییست که بیشترین سروکار را با آن خواهید داشت. الان دو برابر صفحه دارید که نصف این صفحات هیچ ارزشی ایجاد نمیکنن.

https://virgool.io/@mojtabati/wordpress-seo-plugin-l62209s5ez9c

افزونه Wp rocket موشک وردپرس

 تمام فیلدها را می توان با گزینه هایی مانند: عمومی / پست متا / سفارشی پر کنید. بدیهی است هر سایتی که سرعت بهتری داشته باشد با توجه به سرعتش پیشرفت بیشتری هم خواهد داشت، دلیل این گفته ما به خاطر تاثیر دادن سرعت سایت در رتبه بندی گوگل و تاثیر سرعت بر بازدیدکننده می باشد. حتی اگر رتبه بندی بالایی افزونه Wp rocket نداشته باشید، یک تصویر غنی rich snippet که تصویری واضح از آنچه شما انجام می دهید و یا آنچه در صفحه شما وجود دارد، کاربران را جذب می کند تا بر روی آن کلیک کنند. بار دوم صفحاتی که قبلاً مشاهده کرده اند را با سرعت فوق العاده بالایی می توانند مشاهده کنند.

در گام دوم استفاده از اسکیما در وردپرس باید اسکیمای ساخته شده افزونه WP Schema Pro فارسی را به بخش های مورد نظر سایت خود اعمال کنید. افزونه راکت میتواند سرعت بارگذاری سایت وردپرس شما را افزایش دهد. این موضوع باعث کاهش بازدید از این سایتها میشود که افزونه Wp rocket در نتیجه این موضوع درآمد این سایتها با مشکل جدی مواجه میشوند، پس از این موارد میتونیم نتیجه بگیریم که صاحبان کسب و کارهای اینترنتی باید اهمیت زیادی در انتخاب یک افزونه جهت بالا بردن سرعت سایت خود باشند، یکی از بهترین این افزونهها افزونهی وردپرس راکت است که کمک زیادی رو در این مورد به این افراد میکند.

و همچنان به فروش وبسایت شما کمک میکند تا هر چه سریع تر برای مشتریان شما باز شود. به مردم دقیقا آنچه را که در سایت تان وجود دارد را نشان دهید،تا آنها تصمیم بگیرند که آیا آن را باز کنند یا خیر. ما توصیه نمیکنیم در این بخش پیشنویس نوشتههای خود را حذف کنید چرا که افزونه Wp rocket امکان دارد در آینده به آنها نیاز داشته باشید. در ابتدا بگوییم اگر می خواهید یک سایت موفق داشته باشید و به سئوی سایت خود اهمیت می دهید، خرید افزونه WP Schema Pro فارسی یک انتخاب هوشمندانه است. 3- شما می توانید مخاطبان هدفمندتری را برای وب سایت خود داشته باشید.

اما یک طرح Schema به آنچه خوانده اند معنی می دهد. آپدیت: دانلود افزونه WP Schema Pro 2.6.0 فارسی در تاریخ 1400.03.17 به وردپرس باران اضافه شد. افزونه راکت وردپرس wp rocket محصولی حرفه ای می باشد. به طور کلی طرح یا Schema ، نشانه هایی به شمار میروند که توسط موتورهای جستجو قابل درک هستند و از آنها برای بهبود اطلاعات سایت شما در موتورهای جستجو استفاده می شود. در این پایگاه به طور ویژه در حوزه ی گرافیک ( گرافیک، موشن گرافیک و انیمیشن )،آموزش سئو و همچنین آموزش وردپرس را به مرور به شما آموزش خواهم داد .

برای مثال شما می توانید امتیاز یک مقاله را به طور ثابت 5 ستاره تعریف کنید! همین دو دلیل باعث می شود اهمیت سرعت سایت به شدت افزایش پیدا کند. ما برای این افزونه بسیار کاربردی یک دوره رایگان رو برای شما آماه کردیم که می تونید با دیدن این دوره از افزونه های وردپرس سرعت سایت خود را چند برابر کنید. افزونه راکت وردپرس در این چند ساله چنان مدیریان سایت های وردپرسی را جذب خود کرد که نزدیک افزونه Wp rocket به نیم میلیون سایت وردپرسی هم اکنون از این افزونه استفاده میکنند این افزونه که هم اکنون توسط سایت پوینا فارسی سازی شده است و برای شما قرار داده شده است را میتوانید هم اکنون با پیکربندی رایگان توسط ما از ما خرید کنید. به جز موتورهای جستجو، نشانه های Schema به شما کمک می کنند تا کاربران را بیشتر جذب کنید. اغلب کاربران تمایل دارند بر روی نتیجه ای که به نظرشان جذاب تر است، کلیک کنند.

http://tesmino.blogfa.com/post/21

افزونه Yoast SEO Premium دانلود نسخه جدید

 آدرسی را که کپی نموده اید را در صفحه ای که در تصویر مشاهده میکنید وارد نمایید. اما اگر شما تمام گلوله های سبز را دریافت کرده اید و هنوز در رتبه بندی، جایگاه خوبی ندارید باید بررسی کنید که مشکل از کجاست؟ گزارش های رتبه، لینک و Authority سایت خود در MOZ را مستقیما در پیشخوان وردپرس دریافت نمایید. بدون اینکه نمره منفی برای سایت ایجاد شود ترافیک یک لینک را به دیگری منتقل نمایید. اما بهتر هست بدانیم افزونه Yoast SEO Premium چطور باید این افزونه را تنظیم کنید تا بهترین سئوی ممکن را برای شما به ارمغان بیاورد. لذا با تنظیم دقیق عنوان و متای توضیحات با در نظر گرفتن کلمه کلیدی هدف بهترین نتیجه را به عنوان نتایج جستجو معرفی نمایید. زمانی که شما محتوایی در موتورهای جستجو قرار می دهید تنها اطلاعات ناچیزی از محتوای شما در نتایج جستجو نمایش داده می شود.

در واقع هر کسی که به فکر راهاندازی یک فروشگاه اینترنتی باشد میتواند با استفاده از افزونهی فروشگاهساز ووکامرس رویای خودش را به واقعیت تبدیل کند و مدیر یک سایت فروشگاهی شود. Yoast دست به اقدامی جالب زده تا کاربران All In One Seo Pack را هم به سمت خودش بکشد. حتی با وجود انتخاب یک الگوی خوب برای عنوان صفحه افزونه Yoast SEO Premium مطمئنا باز هم نیاز است که برای اغلب پست ها دست به ویارایش آن زده و یک عنوان صفحه سفارشی و بهینه ایجاد نمایید. اطلاعات این قسمت بر اساس ترافیک شما در دسکتاپ (رایانه ها)، تلفن ها و تلفن های هوشمند (لمسی) تقسیم بندی شده و بخشی هم برای تنظیمات درست شده است. اکنونکه از تأثیر شبکههای اجتماعی بر سایت خود مطلع شدهاید، به تنظیمات این قسمت از افزونه Yoast SEO میپردازیم.

افزونه SmartCrawl Pro هر آنچه که برای سئو اتوماتیک سایت خود نیاز دارید را در اختیار شما قرار می دهد. هر دو افزونه اسموش و مرغ مگس خوار وردپرس توسط گروه WPMU DEV توسعه یافته اند. در این مقاله به معرفی یکی دیگر از محصولات همین توسعه دهنده، این بار به عنوان افزونه سئو اتوماتیک وردپرس خواهیم پرداخت. تیم yoast یکی از کمپانی های پیشرو در زمینه سئو است که این پروسه را به خوبی به کاربران در تمام دنیا ارائه می دهند . کاربران افزونه Yoast SEO Premium مادامی که آپدیتها از سوی سایت اصلی منتشر شوند میتواند به صورت رایگان از تمامی آپدیتها بدون هیچ هزینهای بهره ببرد. بنابراین با این ابزار افزونه سئو اتوماتیک وردپرس لینک سازی داخلی به سادگی و بدون نیاز به درگیری نویسنده صورت می گیرد. همچنین امکان وارد کردن تنظیمات دیگر افزونه های سئو وردپرس مثل افزونه Yoast SEO و All in One SEO به افزونه SmartCrawl Pro به سادگی امکان پذیر است.

با ابزار ورودی و خروجی گرفتن تنظیمات در افزونه SmartCrawl Pro به سادگی تنظیمات را انتقال دهید. برای تغییر لینک ها یا انتقال ترافیک یک لینک به دیگری دیگر دغدغه سئوی منفی نداشته باشید. در ادامه با معرفی این افزونه سئوی وردپرس با ما همراه باشید. در ادامه به بررسی دقیق تر ویژگی های دانلود افزونه SmartCrawl Pro می پردازیم. با این افزونه می توانید به طیف وسیعی از شبکه های اجتماعی متصل شوید که در هیچ افزونه ای افزونه Yoast SEO Premium این امکان وجود ندارد. در بخش پنجم از شما پرسیده میشود که آیا وبسایت شما نویسندگان متعدد دارد یا نویسندهاش فقط خود شما هستید. همچنین می توانید لینک مطلب حذف شده را نیز با این ابزار افزونه سئو اتوماتیک وردپرس به صفحه اصلی یا یک صفحه مرتبط ریدارکت 301 نمایید. همچنین دانلود Hummingbird Pro را بهترین افزونه بهینه سازی وردپرس در مقاله معرفی بهترین افزونه کش وردپرس معرفی کردیم.

پیشتر در وردپرس باران افزونه WP Smush Pro را به عنوان بهترین افزونه بهینه سازی تصاویر وردپرس معرفی نمودیم. تاریخ نمایش در زیر پست: با فعال کردن این قسمت میتوانید تاریخ انتشار نوشتههایتان را در نتایج جستجو نمایش دهید. وقتی که اطلاعات متا برای شبکه های اجتماعی فعال شد شما میتوانید برای هر شبکه اجتماعی افزونه Yoast SEO Premium یک تصویر شاخص جدا آلود نمایید تا در شبکه های اجتماعی تصویر پست شما به خوبی نمایش داده شود. در هر سایتی یک فایل به نام اچ تی اکسس و یک فایل به نام روبوتس وجود دارد این دو فایل نیز در سئو تاثیر بسزایی دارند تا حدی که مهمترنی تغییرات سئو و یکی سری موارد دیگر داخل این دو فایل ذخیره می شوند.

https://baranwp.wordpress.com/2021/08/03/%D8%A7%D9%81%D8%B2%D9%88%D9%86%D9%87-yoast-seo-premium-%D8%A8%D8%AF%D9%88%D9%86-%D9%85%D8%AD%D8%AF%D9%88%D8%AF%DB%8C%D8%AA-%D9%86%D8%B5%D8%A8/

قالب وودمارت فارسی را نصب نکنید (فلت سام بهتر است)

 اما در کنار ارائه افزونه های نامبرده، قالب وودمارت فروشگاهی وردپرس با افزونه های مهم و محبوبی که بسیاری از وب سایت های وردپرسی برای داشتن عملکرد بهتر به آنها نیاز دارند نیز سازگاری کامل دارد. پلتفرم وردپرس نیز مانند سایر وب سایت های در معرض حمله هکر ها قرار می گیرد اما می توانید با درنظر گرفتن راهکارهای امنیتی یک وب سایت امن داشته باشید و مانند نمونه های ذکر شده در بالا یک کسب و کار موفق راه اندازی کنید. دموهای فروشگاهی دیجی کالا و موتن رو به همراه 25 دموی فارسی دیگر که مناسب راه اندازی سایت هایی با موضوعات فشن، خودرو، اپلیکیشن، شیرینی فروشی، کفش، ساعت و … موضوعی که باید به آن دقت داشته باشید این است که بخش بزرگی از کاربران اینترنتی قالب وودمارت از طریق دستگاه های ارتباطی مختلف مثل موبایل یا تبلت وارد وب سایت های مختلف می شوند در صورتی که قالبی سایت شما ریسپانسیو نباشد، ممکن است نتوانید توجه بازیدکنندگان را جلب کرده و مشتریان خود را از دست بدهید.

6 ماه پشتیبانی رایگان، ظاهر جذاب و امکانات این قالب آنرا به یکی از پرفروش ترین پوسته های فروشگاهی ایرانی تبدیل کرده است. پس از آپلود فایل اول، به صفحه پوسته ها برگشته و کار بالا را دوباره برای فایل دوم انجام دهید. امکان ثبت موقعیت کاربر بر نقشه، طراحی جذاب اسلایدر محصولات، قالب پست وبلاگ، نمایش سوالات پر تکرار، اشتراک گذاری و صفحه تسویه حساب حرفه ای از ویژگی های خاص این قالب فروشگاهی است. از بین این دو قالب از کات شاپ برای محصولات زیاد و متنوع می توانید استفاده کنید ، وودمارت نیز این قدرت را دارد که هم برای محصولات زیاد و متنوع و هم برای محصولات کم و اختصاصی بکار رود. امکان چند فروشندگی در وب سایت یکی از قابلیت های بسیار مهمی که یک فروشگاه اینترنتی می تواند داشته باشد. چرا باید از قالب Flatsome برای پیاده سازی سایت فروشگاهی استفاده کنیم؟

افزونه های فروشگاهی زیادی برای استفاده شما در سایت راست چین وجود دارند، که احتمالا هر چه در ذهن دارید را می توانند پیاده سازی کنند. با هر بار آپدیتی که قالب خواهد داشت، خود قالب اصلی را آپدیت میکنید ولی قالب چایلد تم که برای فارسیسازی قالب است را نباید آپدیت کنید. یک قالب چایلد تم فارسیساز و یکی هم قالب اصلی. علاوه براین، هر کدام از این المنت ها دارای تنظیمات خودشان هستند، بنابراین شما حتی می توانید آن ها را هم شخصی سازی کنید، آیکون ها را تغییر دهید و یا… همچنین جهت سهولت در کار شما مسترکد این محصول را برای شما به زبان فارسی ترجمه کرده و فایل ترجمه را در انتهای همین معرفی جهت فارسی سازی قالب وودمارت در اختیار شما قرار داده است. بدون نیاز به چندین پلاگین برای تأمین انرژی، WoodMart هوشمند، قدرتمند و سریع است، بنابراین می توانید در زمینه تجارت فعالیت کنید.

ایران تمز سایتی است که در زمینه وردپرس فعالیت می کند یعنی محوریت کار ایران تمز وردپرس است از آموزش های وردپرس گرفته تا قالب و افزونه های وردپرس که با بالاترین کیفیت در اختیار کاربران قرار میدهد. ایران تمز قدیمی ترین سایت های وردپرس می باشد که قالب های همچون فلت سام و وودمارت ارائه داده است. انواع قالب های فروشگاهی که معروف ترین و بهترین آن ها را برای فروش قرار داده است که به صورت اورجینال خریداری شده اند. تسریع کردن امکان ورود به سایت برای کاربران میتواند به شما در بهبود تجربه کاربری و در نهایت افزایش فروش محصولاتتان کمک کند. شرکت Xtemos سازنده این محصول است که در مدت زمانی که این قالب وردپرس منتشر کرده تا به الان فروش بسیار بالایی را تجربه کرده اند ، البته این فروش بسیار بالایی که داشته بی دلیل نبوده و به دلیل کیفیت بالای این قالب فروشگاهی وردپرس است.

منبع قالب وودمارت: https://www.plurk.com/p/ofow8c

قالب وودمارت فروشگاهی ووکامرس

 به همین دلیل بررسی سازگاری قالب مورد نظر با افزونه های کاربردی، امر بسیار مهمی است. این امر سبب می شود تا کاربر یا مجبور به تغییر قالب شده یا قید استفاده از افزونه مورد نیاز خود را بزند. بعد از انتخاب دمو از این طریق تمامی صفحات و بخش های وب سایت آماده ای که می خواهید روی وب سایت شما نصب می شود. همه چیز آماده است برای ساخت یک وبسایت زیبای فروشگاهی و قدرتمند. این مورد هم در ریسپانسیو بودن سایت بسیار موثر است، افزونهی Retina Ready با ایجاد صفحات ریسپانسیو که در آن کیفیت تصاویر و فونتها و نوشتهها با زوم کردن یا تغییر غلظت رزولوشن ثابت میماند و تغییری نمیکند و از این لحاظ قالب وودمارت این قابلیت را به صورت آماده دارد و نیازی به اضافه کردن افزونههای مختلف برای این کار نیست. بخش جستجو نیز دقیقا به همین حالت و به صورت ایجکسی طراحی شده.

قالب وودمارت را به جرئت میتوان بهترین قالب فروشگاهی تاکنون طراحی شده وردپرس نامید.صحت این حرف را میتوانید در تعداد فروش بی نظیر قالب فروشگاهی وودمارت در سایت تم فارست مشاهده کنید. بدون نیاز به چندین افزونه برای قدرت دادن به پوسته، WoodMart خودش همه چیز داره، بنابراین می تونید وقتتون رو در زمینه تجارتتون مصرف کنید. اگر در حال حاضر یکی از کاربران قالب woodmart وردپرس هستید از طریق بخش دیدگاه های همین مقاله تجربه خود در زمینه عملکرد این پوسته را با ما در میان بگذارید. در عین حال شما هم به عنوان مدیر سایت، امکاناتی گسترده برای سفارشی سازی سایت خود در اختیار دارید و میتوانید کلیه ی قسمت های آن را مطابق میل و سلیقه خودتان، تنظیم نمایید. با توجه به آمار ارائه شده در فروشگاه themeforest قالب وودمارت فروشگاهی وردپرس در حال حاضر با بیش از 22000 فروش جزء قالب های پر فروش بشمار می رود.

این اپلیکیشن حرفه ای به نام افزونه اپلیکیشن ساز وردپرس به فروش می رسد که همراه با قالب به صورت رایگان دریافت خواهید کرد. مطمئنا یکی از راه ها برای داشتن یک کسب و کار خوب و رسیدن به موفقیت ، ایجاد رضایت برای کاربر است ، بررسی های دقیق تیم ابزار وردپرس از قالب فروشگاهی WoodMart باعث شد تا این قالب وردپرس فوق العاده به صورت کاملا اورجینال از تم فارست خریداری شود. این موضوع و خصوصیات دیگری که در زیر به آنها اشاره خواهیم کرد و برخی را برای شما شرح خواهیم داد قالب وودمارت را در دسته بندی بهترین ها قرار داده است. در پایان بد نیست به این نکته هم اشاره کنیم که این قالب با بسیاری از افزونه های محبوب از جمله ویژوال کامپوزر (wpbakery page builder)، روولوشن اسلایدر، WPML، ووکامرس، فرم تماس 7، افزونه کش W3 Total Cache، افزونه سئوی یوست، میل چیم و bbPress سازگاری کامل داشته و به شما اجازه میدهد که از امکانات این افزونه ها در سایت خود بهره مند شوید.

قالب وودمارت واقعا یک قالب حرفه ای و کامل است به شخصه خیلی به این قالب علاقه دارم و اگر شخصی کمی از قابلیت های این قالب آگاه باشد می تواند جذاب ترین سایت ها را با این قالب طراحی کند و از طریق سایت خود هزاران کاربر را جذب کند تا منجر به کسب درآمد شود. تم فارس: این وب سایت یک مرجع برای پاسخگویی به نیازهای کسب و کار اینترنتی شما است. آیلین وب: این مجموعه کار خود را از سال 1397 به شکل جدی آغاز کرد. لرن دی ال: این وب سایت در واقع یک رسانه تولید محتوای آموزشی آنلاین است که فعالیت خود در زمینه دیجیتال مارکتینگ را از سال 1396 آغاز نمود.

انتخاب یک قالب مناسب نقش بسیاری مهمی در زمینه راه اندازی یک وب سایت وردپرسی حرفه ای ایفا می کند. هدف اصلی این تیم ارائه خدمات وردپرسی و کمک به کاربران اینترنتی در زمینه طراحی سایت با استفاده از سیستم مدیریت محتوا وردپرس است. در این مسیر اقداماتی انجام شد و مواردی نیز در دست انجام است که خدمت کاربران عزیزمان اعلام میداریم … کد تمیز، طراحی زیبا، و پشتیبانی از افزونه های معروف سئو و امکان کنترل متادیتا ها مواردی است که وودمارت برای افزایش سئو اعمال کرده است. بعد از اینکه قالب وودمارت المنتوری شد ما نحوه کارکردن با المنتور را نیز در این قالب آموزش دادیم و به صورت آپدیت در اختیار کاربران قبلی قرار دادیم اگر کاربر جدید هستید هم اینک می توانید با خرید این پکیج به تمام آموزش ها دسترسی داشته باشید اما اگر جزو کاربران قبلی هستید از پنل کاربری خود می توانید آموزش ها را دانلود کرده و استفاده کنید.

قالب وردپرس وودمارت با صفحه ساز قدرتمند المنتور کاملا سازگار می باشد و از نسخه های جدید آن به صورت کامل پشتیبانی می کند. با استفاده از اسلایدر می توان محصولات سایت را به صورت حرفه ای در دید مشتریان قرار داد. همان طور که در تصویر بالا مشاهده می کنید در قالب وودمارت، تمامی قسمت ها به صورت کامل فارسی سازی شده اند، بنابراین شما مشکلی از لحاظ ترجمه نخواهید داشت. اگر پیشنمایش انلاین قالب وردپرس وودمارت را مشاهده کنید شاهد قابلیت ها و امکانات بی نظیر ای نقالب فروشگاهی خواهید بود. همچنین این پوسته از نظر سئو به خوبی بهینه سازی شده است و موجب می شود که بتوانید محتوا و مطالب سایت خود را به سادگی بهینه سازی نمایید.برخورداری از هر دوی این ویژگی ها موجب می شود که فرشوگاهی که با استفاده از پوسته ووکامرس woodmart طراحی می کنید , از سئو بسیار قوی برخوردار باشد و رتبه های بالا را در نتایج جستجوی موتور برای شما به ارمغان بیاورد.

https://wpbaran.ir/woodmart/

آموزش سریع وردپرس

 نکته: اگر چه این نکته ضرورری نیست، اما توصیه میکنیم که از نسخه جدید وردپرس استفاده کنید. از مطالب آنها نکته برداری کنید یا اینکه به عنوان رقیب سئو آنها را آنالیز کنید. در مانگو مشتریان ما میآموزند چطور یک سایت رقیب را ارزیابی کرده و یک آنالیز سئو روی سایت رقیب آموزش سریع وردپرس انجام دهند. اما یه وقتایی سئو رو فقط برای افزایش بازدید یک وبلاگ میخوایم و برامون مهمه که چطور بازدید خودمون رو بالا ببریم. چرا گوگل نمیتواند وبسایت ورپرس من را بدون سئو ببینه ؟ در حقیقت باید بگم گوگل نیاز نداره که وبسایت مارو ببینه ما نیاز داریم که گوگل مارو به دیگران معرفی کنه. حقیقت و رک باید بهتون بگم این ابزار این روزها اصلا خوب نیست فقط به دلیل درخواست و سوال زیاد دوستان قرار دادم.

 
حجم ترافیک خیلی بالایی در وب توسط موتور جستجوی گوگل هدایت میشه، اینکه امروزه ترافیک قابل توجهی رو میتونید توسط شبکه های اجتماعی برای سایتتون داشته باشید شکی نیست، اما حقیقت اینه که ترافیک گوگل بی نظیره ! تصاویر و محتوا قالب به صورت جذاب و واضح و قابل دسترس در صفحه سایت قرار آموزش سریع وردپرس می گیرند. قسمت بعد را هم پست آیدی قرار میدهید همانطور که میدانید آیدی هر پست با پست دیگر فرق میکند پس هیچ وقت از نظر سئو به مشکل نمیخورید که دو صفحه با یک آدرس داشته باشید. اگر عنوان مطلب بیش از طول عنوان Title Length استاندارد باشد، نوار زیر آن با تغییر رنگ به شما اعلام میکند. حتی اگر در زمینه سئو فعالیت میکنید، آموزش های من کلیدی ترین نکات و مهمترین مباحث رو پوشش میدن که برای حرفه ای ها هم نکته هایی برای یادگیری دارند. وردپرس محبوب ترین سیستم مدیریت محتوای رایگان در دنیاست،با توجه به اینکه استفاده از وردپرس نیاز به دانش کدنویسی ندارد.ولی بر خلاف گفته خیلی ها که بیشتر جنبه تبلیغاتی دارد،نصب وردپرس در ۵ دقیقه صورت نمیگیرد.
 
شما برای نصب و راه اندازی وردپرس نیاز به دانش مبتدی وردپرس دارید.ما در لرن دی ال در سری مقالات کاربردی وردپرس به صورت تصویری آموزش نصب وردپرس روی هاست های سی پنل،دایرکت ادمین و پلسک را آموزش داده ایم. اگر وب سایتی مد نظر شماست و دوست دارید خود شما این سایت را طراحی و ایجاد کنید آموزش سریع وردپرس اما چون کد نویسی بلد نیستید و به همین خاطر بیخیال آن شده اید و به همچین چیزی دیگر فکر نمیکنید باید بگم که نگران نباشید چون وردپرس نیازی به کد نویسی ندارد و شما بدون هیچ دانشی از کد نویسی حتی یک خط ساده می توانید سایت خود را راه اندازی کنید.
 
4. نصب وردپرس بر روی لوکالهاست. اکنون در جلسه دوم آموزش کامل وردپرس در بخش افزونه ها، 2 روش آموزش نصب افزنه در وردپرس را بررسی می کنیم. شاید گفته بشه دنیای گوگل پیچیده هست آموزش سریع وردپرس و سخته اما باید بگم که اصلا اینطور نیست بلکه هرکسی که سایت داره و مدیر یک کسب و کار اینترنتی هست به راحتی میتونه این علم رو یاد بگیره فقط نباید درگیر حاشیه ها بشه مثلا الویت در سئو مبحث استراتژی ها هست اینکه روی چ کلمات کلیدی کار کنیم که بتونیم سریعتر به بازیدی برسیم.
 
که کمک کنه افزایش فروش داشته باشیم نه اینکه روی یک کلمه کلیدی پر رقابت سعی کنیم با هزینه های زیاد و خرید بک لینک بدون برنامه ریزی شده هم هزینه های خودمون رو زیاد کنیم هم در نهایت به موفقیت منجر نشه و کلا از سئو ترسیده بشیم. دلیل اینکه پیشنهاد نمیکنم : در مرحله اول اینکه این ابزار بازه آموزش سریع وردپرس ای تعداد کلمات رو میگه مثلا میگه 0 تا 100 سرچ در ماه یا 100 تا 1000 سرچ در ماه ! بعد از بررسی سایت ها و رتبه بندی توسط گوگل زمانی کاربر داخل گوگل کلمه یا جمله ای رو سرچ میکنه، گوگل سعی میکنه بهترین جستجو رو طبق دیتاهایی که داره بهش پیشنهاد بده و به مرور زمان سعی میکنه بر اساس رفتار و بازخورد کاربر به نتایج، رتبه بندی هارو بهبود بده.

 

 

راه اندازی سایت با سایت ساز رایگان

 برای راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی و راه اندازی یک سایت شما به 3 مورد اصلی نیاز دارید، مورد اول باید یک نام دامنه خوب برای سایت خود انتخاب کنید (می توانید از مقاله راهنمای انتخاب نام دامنه مناسب برای انتخاب نام دامنه خودتون استفاده کنید) ، مورد دوم انتخاب یک هاست برای میزبانی سایت تان است ( مقاله 10 شرکت هاستینگ برتر ایران برای انتخاب یک هاست خوب را راه اندازی سایت با سایت ساز رایگان از دست ندهید) که برای انتخاب نام دامنه و انتخاب یک هاست خوب خواندن مقالاتی که پیشنهاد دادیم کفایت می کند. مدیریت وردپرس بسیار راحت است به گونه ای که شما با در دست داشتن یک موبایل یا کامپیوتر می توانید هر زمان که دوست داشتید تمام بخش های سایت خود را مدیریت کنید.

 
ظاهر وردپرس: وردپرس با امکانات و قالب هایی که دارد به شما این امکان را می دهد که سایتی جذاب و کاربر پسند داشته باشید و نگاه کاربران را به وب سایت خود جلب کنید. هر صفحه باید فقط یک تگ H1 داشته باشد، شما باید این تگ را به گونه ای بنویسین تا کلمه کلیدی در آن قرار راه اندازی سایت با سایت ساز رایگان گرفته باشد و هم عنوانی باشد که در نگاه اول جداب باشد و باعث افزایش نرخ کلیک (CTR) شود، چون نرخ کلیک یکی از فاکتور های گوگل میباشد. شاید در نگاه اول نیاز به مهارت های کدنویسی و ویرایش کدهای قالب برای اضافه کردن فونت ها داشته باشید.
 
فعالیت هایی که مربوط به ساختار و مباحث فنی سایت هست و به ما کمک میکنه تا سایت خودمون رو به خوبی برای خزنده ها و ربات های گوگل آماده کنیم تا گوگل متوجه بشه سایت ما در مورد چه مبحثی داره صحبت میکنه و آیا از نظر فنی (مثل سرعت، زیبایی، ux و . این آموزش سئو هم راه اندازی سایت با سایت ساز رایگان البته روی Yoast SEO نیز استوار است و بخشهایی از سئوی درون سایت را همیشه باید با یک افزونه سئو انجام دهید که اینجا تصمیم گرفتیم از یوست سئو استفاده کنیم. البته که سئو حرفهای وردپرس را باید از متخصصهای وردپرس بخواهید.
 
با توجه به اینکه گوگل فاکتور های زیادی را مورد بررسی قرار میده که یکی از این فاکتور ها سرعت سایت هست ، در انتخاب هاست مهمترین موضوعی که اهمیت دارد این هست که سرعت سایت شما مناسب باشد، البته امروزه استفاده کردن از cdn هم میتونه بصورت غیر مستقیم روی سئو سایت شما تاثیر مثب داشته باشه و پیشنهاد میکنم از سرویس ابرآروان استفاده کنید. برای سایت هایی که تعداد محتوا توسط کاربر راه اندازی سایت با سایت ساز رایگان هست و خیلی زیاد انجام میشه بهتره که بصورت ساده که همون عدد هست باشه. آموزش رایگان سئو وردپرس رو برای مدیران سایت و دیجیتال مارکتر های تازه کار گذاشتیم و هرآنچه که نیاز دارین برای سئوی سایت وردپرسی خودتون اینجا یاد میگیرین .دوره سئو به دلیل درخواست مکرر دوستان بصورت مجزا روی سایت قرار گرفت .
 
یکی از مباحثی که مستقیما روی تجربه کاربری تاثیر میذاره سرعت سایت هست که باااید در بهترین حالت خودش باشه و اگر سایت وردپرسی دارید به راحتی میتونید به کمک افزونه هایی مثل wp rocket سرعت سایت خودتون رو خیلی خیلی بهبود بدین. فقط کافیست کار با کامپیوتر و اینترنت را در حد ابتدایی راه اندازی سایت با سایت ساز رایگان بدانید مابقی را ما به شما آموزش خواهیم داد. مغز وردپرس با مطالب آموزشی رایگان و آموزش رایگان وردپرس سرمایه اولیه کار را در اختیار شما قرار میدهد تا در ادامه با تلاش خود به موفقیت های بزرگی برسید .
منابع

 

 

 

 

قالب وودمارت یک قالب فروشگاهی پیشرفته

 شما می توانید بدون حتی یک خط کد نویسی و کار خاصی و فقط با کشید و رها کردن ماوس یک هدر جدید ، یک اسلایدر زیبا قرار دهید ، یک فوتر جذاب و هر مورد دیگری که دوست دارید ایجاد نمایید. کار با این المنت ها بسیار ساده است و حتی اگر فردی تازه کار هستید می توانید به راحتی اسلایدرهای مختلف رو در مدت زمانی کوتاه طراحی کنید. قالب وودمارت یک دوره بسیار خوب و حرفه ای در سایت ارج آموز دارد . در طراحی قالب فروشگاهی وودمارت از تکنولوژی ایجکس بهره گرفته شده است. قالب woodmart یکی از پوستههای محبوب ووکامرس است که در میان کاربران ایرانی نیز شهرتی یافته.

 
در بسیاری از بخش های قالب WoodMart از AJAX بهره گرفته شده. این قالب پنل مدیریت قدرتمند، سبد خرید آژاکس، فروشگاه آژاکس، جستجو آژاکس، هاور های متفاوت و افزوده شدن بسیاری از ویجت های جدید می باشد. با خرید هر یک از محصولات دیجی وردپرس، به عنوان هدیه از این لایسنس برای کسب و کار خود بهرهمند میشوید و دیگر نیاز به پرداخت هزینه گزاف و تهیه مجوز قانونی این فونتهای محبوب نخواهید داشت. می توانید فونت های سایت تان را تغییر دهید، رنگ بندی های مختلف انتخاب کنید، متغیرهای مختلفی تعیین کنید تا بر اساس آن ها محصولات تان را نمایش دهید و بسیاری تنظیمات و قابلیت های دیگر که شما به آن ها نیاز دارید درست در پنل وردپرس تان در بخش تنظیمات قالب وودمارت در دسترس و آماده خدمت به شما هستند.
 
به عنوان مثال شما می توانید ابزارک هایی را در قسمت سایدبار فروشگاه تان قرار دهید که فرد بتوانند رنگ بندی که دنبال ان است را انتخاب کرده و سپس محصولات مورد نظرش به او نمایش داده شود. طرح و الگوها قالب وودمارت طیف گسترده ای از تغییرات موجود را برای انتخاب دارند چه بخواهید رنگ خاصی را انتخاب کنید و چه اندازه تصویر را مشخص کنید همه کارها به راحتی و از طریق تجسم پیشرفته انجام می شوند بهبود طراحی وب سایت شما هنگامی که از WoodMart استفاده می کنید پیچیده نیست زیرا لیستی از سبک ها ، اشکال ، فونت های عنوان در نسخه های نمایشی پیش ساخته ارائه شده است. تم WoodMart کاملاً قابل تنظیم است تا بتوانید با انتخاب طیف وسیعی از فونت ها و رنگ ها وب سایت خود را همانطور که می خواهید طراحی کنید.
 
قالب چند منظوره WoodMart که توسط تیم حرفه ای ارج آموز کاملا بومی سازی و راستچین شده، یک قالب فروشگاهی بهینه سازی شده برای ایجاد هر نوع فروشگاهی است که رابطه فوق العاده سریع را برای کاربران به ارمغان می آورد. یکی از بهترین قالب های وردپرسی که می توان با استفاده از آن یک سایت فروشگاهی برای خودتان درست کنید قالب وودمارت است . در صورتی که نخواستید از دموهایی که ما آماده کرده ایم استفاده کنید، دموهای دیگر را می توانید فقط با یک کلیک نصب کنید! شما با این افزونه می توانید تنها با کشیدن و رها کردن صفحات آماده شده را ویرایش کنید و یا صفحات جدیدی را مناسب با سلیقه خود بسازید. در محیط ویرایش کاملا گرافیکی افزونه می توان صفحات را به سادگی، با دراگ و دراپ کردن المان ها بخش های مختلف به درون صفحه ایجاد نمود.کار ساخت و انتشار برگه های سایت با استفاده از این قابلیت بسیار آسانتر شده و راحت تر می شود.

 

 

 

 

افزونه Yoast SEO Premium نسخه اورجینال فارسی

 بهترین پلاگین سئو وردپرس حرفه ای ترین و مهم ترین افزونه وردپرس برای سئو و بهینه سازی وب سایت شما که نقش به سزایی در index مطالب سایت شما خواهد داشت. امروز میخواهیم بهترین مقاله سئو برای وردپرس توسط افزونه Yoast SEO را به شما تقدیم کنیم. در این قسمت، باید نوع سایتمان را انتخاب کنیم. » به همراه تنظیمات بالا را داشته باشیم، سایتمان در گوگل به این شکل مشاهده میشود: چگونه میتوان از افزونه Yoast SEO Premium استفاده کرد؟ افزونه سئو وردپرس Yoast SEO به صورت رایگان برای بهینه سازی یک سایت وردپرس استفاده می شود. تفاوت نسخه رایگان Yoast Seo و نسخه پرمیوم چیست؟ سپس یک اعلانیه برای شما نمایش داده می شود تا افزونه Yoast SEO را به حساب گوگل خود متصل کنید. میتونید گزینه چشم رو بزنید تا نبیندشون. در یوست سئو بدون نیاز برای ورود به هاست می تونید فایل robots.txt بسازید و اون رو ویرایش کنید.

 
ریدایرکت یا همان تغییر مسیر یکی از زیرمنو های افزونه ی یواست در پیشخوان است که با کلیک به روی اون وارد بخش اصلی ریدایرکت ها میشین. کافیست وارد سایت رسمی وبمستر تولز بینگ Bing Webmaster Tools شوید و یک حساب ایجاد کنید. در قسمت نامک هم کلمه کلیدی را به زبان لاتین وارد نمایید. در این قسمت باید انتخاب کنید که شما در حال فعالیت برای تیم، شرکت یا مجموعهای هستید یا این یک سایت شخصی است. به خاطر امکاناتی که وردپرس دارد، ما پیشنهاد کرده بودیم که وردپرس را برای راه اندازی سایت انتخاب کنید که آن را هم در اختیارتان قرار دادیم، همچنین در ادامه یک چک لیست سئو برای بهینه سازی سایت منتشر کردیم که میتوان از آن چک لیست نیز بهترین استفاده را برای بهینه سازی برد. اگر بخواهیم محصولاتی که در فروشگاه اینترنتی خود قرار دادهایم کلیک بیشتری در شبکههای مجازی داشته باشد این افزونه انتخاب بسیار مناسبی برای ما میباشد.
 
بروز رسانی همیشگی در اختیار مشتریان قرار دهیم. همانطور که مشاهده میکنید، هرچند تعداد امکاناتی که با دریافت این نسخه از افزونه سئوی یوست دریافت میکنید، انگشت شمار است ولی این امکانات آنقدر کاربردی و قوی هستند که واقعا میتوانند شما را در زمینه بهینه سازی سایت برای موتور های جستجو، یک قدم که چه عرض شود … نکته: مستقیما تو نرخ خزش نمونید که چه کنم زیاد بشه. در آموزش افزونه Yoast SEO Premium گفتیم که یواست سئو چیست، چه امکاناتی دارد و چگونه میتوان از آنها استفاده کرد. قبل از شروع به آموزش تنظیمات این افزونه توجه داشته باشید که این راهنما به تک تک جزئیات نپرداخته است. به هر حال از این بخش که بگذریم و آموزش خود را شروع کنیم. این آموزش سئو را با یک مثال پیش می بریم. افزونه The SEO Frameworkبدون اینکه شما متوجه بشید، در پشت پرده وظایف مختلفی رو انجام میده؛ برای مثال از ارورهای کنونیکال جلوگیری میکنه و یا نمیذاره صفحات 404 و دستهبندیهای خالی ایندکس بشن.
منابع:

 

 

 

 

 

 

افزونه wp rocket بهترین افزونه افزایش سرعت

 مهم این است که این افزونه راکت وردپرس قادر به بهینه سازی تصاویر، کدهای html, CSS, js سایت شما می باشد. افزونه wp rocket موشک راکت قادر است تا تصاویر شما را ذخیره سازی و بهینه کند تا در بارگذاری یا لود مجدد سایت زمان را به حداقل برساند. ذخیره سازی میتواند سرعت وبسایت وردپرس شما را تا چندین برابر افزایش دهد. وی پی راکت این روزها یکی از محبوب ترین و پرطرفداراترین افزونه های وردپرس است که تمامی افزونه افزایش سرعت سایت را کنار گذاشته است. همانطور که می دانید یکی از فاکتور مهم سئو از نظر گوگل سرعت لود سایت است. نسبت به سایت رقیب که سرعت لود پایینی دارد در نتایج جست جو بالاتر قرار می گیرد. در صورتی که فعال نیست با میزبان خود تماس بگیرید. اگر سئو سایت وردپرس برای شما بسیار مهم است پس لازم است افزونه راکت وردپرس را تهیه کنید و روی سایت خود نصب نمایید.

 
کافی است افزونه موشک یا راکت نسخه اورجینال که به زبان شیرین فارسی و راستچین شده ترجمه شده است را از سایت دانش افرا تهیه نموده و بر روی سایت وردپرس خود نصب نمایید و سرعت قبل و بعد سایت خود را مقایسه نموده واز نتیجه قبل و بعد جی تی مترکیس GTmetrix لذت ببرید. البته تنظیمات و امکانات این افزونه افزایش سرعت وردپرس که توسط LiteSpeed Technologies منتشر شده است شاید مثل WP Rocket یا Hummingbird Pro خیلی حرفه ای نباشد. این افزونه وردپرس با فشرده سازی فایل های استاتیک نظیر تصاویر ، فایل های JS و CSS ، همچنین با بارگذاری تصاویر در هنگام درخواست (Lazy Load) ، Cache کردن وب سایت برای کاربران می تواند سرعت بارگذاری صفحات را به صورت قابل ملاحظه ای افزایش دهد.
 
افزونه وردپرس راکت یک افزونه ای است که به صورت متن باز کد نویسی شده است که طراحان وب بتوانند با کمترین دانش کد نویسی این افزونه را ویرایش یا حتی توسعه بدهند. ادعای طراح و سازنده افزونه راکت rocket این میباشد که اگر شما برنامه نویسی بلد باشید میتوانید به راحتی افزونه wp rocket را برای وبسایت خودتان به صورت کامل سفارشی سازی نمایید چون این افزونه متن باز است. نکته بسیار مهم: از آنجا که این افزونه تغییراتی در کدهای سایت شما ایجاد می کند و ممکن است در صورت پیکربندی اشتباه اختلالاتی را برای سایت و اطلاعات سایت شما به وجود آورد حتما قبل از کار با این افزونه از طریق سی پنل سایت خود اقدام به تهیه بکاپ از کل اطلاعات سایتتان نمایید.

 

 

 

 

 

 

افزونه wp rocket افزونه کش وردپرس

 فقط کافی است افزونه راکت وردپرس WP Rocket را نصب کنیدو خودتان سرعت قبل و بعد سایت را مقایسه کنید.افزایش سرعت سایت شما باعث میشود کاربران بیشتری را جذب کنید در حالیکه همه از عملکرد سایت شما راضی هستند و نکته مهم تر اینکه در رتبه بندی گوگل هم تاثیر زیادی دارد و رتبه سایت شما بهتر و بهتر میشود. یکی از عامل های رتبه بندی SEO ،سرعت سایت است ، هرچه صفحات شما سریعتر بارگیری شود ، Google (و بازدیدکنندگان) شما علاقه بیشتری به آنها خواهند داشت. اما به طور کلی بعد از هرتغییری سعی کنید سایت خود را هم در نسخه موبایل و هم در نسخه دسکتاپ بررسی کنید.

 
افزونه wp rocket قادر است تا تصاویر شما را ذخیره سازی کند تا در لود مجدد سایت زمان را به حداقل برساند ، افزونه های دیگری نیز برای این کار ساخته شده اند اما هنوز افزونه ای به قدرت افزونه موشک وردپرس نرسیده است و می توان با جرات گفت یکی ازبهترین پلاگین ها در بالا بردن سایت شماست.همانطور که می دانید یکی از عوامل مهم در سئو بهینه بودن و سرعت سایت شماست ، به این معنا که یکی از اولویت های موتور های جستجو Optimize بودن سایت شماست و این در سئو تاثیر بسیاری دارد در نتیجه بهتر است روی قالب وردپرس خود حتماً این افزونه را هم داشته باشید تا کماکان در تجارت الکترونیک موفق تر عمل کنید. ما نیز با یکی از پلاگین های افزایش سرعت وردپرس، که WP-rocket نام دارد، می خواهیم این میزان سرعت را از نظر GTmetrix یا هر نوع ابزار تست سرعت دیگری بالا ببریم.
 
اگر از افزونههای دیگری استفاده میکنید، مثل افزونهی WP Smush ، دیگر احتیاجی به نصب افزونهی جدید نیست. با تهیه بک آپ میتوانید بعد از نصب افزونه wp rocket (مثلاً در یک وب سایت جدید) بدون نیاز به انجام مراحل تنظیمات فقط فایل را از بخش import وارد کنید تا تمامی تنظیمات اعمال شوند. همانند قسمت قبلی که مربوط به بهینه سازی فایل های CSS بود، این قسمت نیز عملکرد مشابه دارد و می توانید گزینه های متعدد را بر اساس نیاز های خود تنظیم کنید. Excluded CSS Files:در این باکس می توانید آدرس فایل های css را وارد کنید که تمایل دارید فرآیند فشرده سازی و ادغام برای آنها اعمال نشود. زیرا به جای اینکه هر بار تمام فرآیند بازیابی اطلاعات از هاست وب شامل استفاده از اسکریپت های پیچیده PHP، دسترسی به پایگاه داده MySQL و اسمبل کردن داده ها و تبدیل آنها به محتوای قابل خواندن اجرا شود، داده ها از مکان ذخیره سازی موقت خود بیرون کشیده شده و به صورت درست ارائه داده می شوند و به این ترتیب سرعت بارگذاری صفحه به میزان قابل ملاحظه ای بهبود می یابد.
 
سرعت بالای وبسایت، علاوه بر اینکه تجربه کاربری بهتری فراهم میکند، نرخ تبدیل را هم افزایش میدهد. چرا سرعت سایت مهم است؟ همانطور که میبینید سرعت بارگزاری سایت (Load Time) تقریبا 300% افزایش پیدا کرده است یعنی زمان لود صفحه از 2.03 ثانیه به 0.8 ثانیه کاهش پیدا کرده است! اما همین تنظیمات ساده در بسیاری موارد موجب کاهش کارایی و عملکرد افزونه می شود. در واقع با کاهش میزان محتوایی که قرار است به بازدید کننده نمایش داده شود سرعت بارگذاری وب سایت خود را بهبود بخشید. طبق تحقیقاتی که شرکت Akamai در این زمینه انجام داده است، ۴۷ درصد بازدیدکنندگان سایت انتظار دارند سایت شما در ۲ ثانیه یا کمتر بارگذاری شود. اینکه کاربران متفاوت چه نوع نگرشی به یک مورد خاص دارند و آیا این مسئله برایشان جدیست یا خیر. افزونه WP ROCKET به عنوان پرفروش ترین افزونه افزایش سرعت وردپرس است. افزونه موشک وردپرس که مدتی است یکی از پر فروش ترین پلاگین های وردپرسی است که بطور شگفت انگیزی سرعت سایت های وردپرسی را بالا می برد ، تفاوتی ندارد از کدام قالب وردپرس استفاده می کنید ، کافی است افزونه wp rocket را تهیه کرده و آن را روی وردپرس خود نصب کنید و سرعت قبل و بعد سایت خود مقایسه کنید.
 
توجه: اگر بعد از فعالسازی این گزینه در سایت خطایی مشاهده کردید کافی است این گزینه را غیر فعال کنید. به همین دلیل هر وب سایت باید از نظر سرعت بهینه شود و یک سیستم کش قدرتمند در هسته اصلی خود داشته باشد. آپدیت: دانلود رایگان نسخه 3.7.6 در تاریخ 1399.09.15 به وردپرس باران اضافه شد. آپدیت: دانلود نسخه 3.5.4 در تاریخ 1399.02.06 به وردپرس باران اضافه شد. پیش فرض درخواست DNS: درخواست های DNS پیش فچ اجازه می دهند تا رزولوشن نام دامنه به صورت موازی (به جای سری) با فچ کردن محتوای حقیقی صفحه رخ دهد. Dimentions: با زدن تیک این قسمت در صورتی که بعد ابعاد تصویر ذکر نشده باشد به صورت خودکار برای تصاویر ابعاد در نظر گرفته می شود.بهتر است تیک این قسمت را فعال کنیم.
 
مطالب بیشتر را در این لینک بخوانید: https://wp-rocket.me

 

 

 

 

صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد