اما وجود این افزونه ها تا حد زیادی کار را برای نویسنده و مدیر سایت راحت تر می کند. قبل از شروع آموزش این نکته را فراموش نکنید که افزونه یواست سئو صرفاً یک ابزار برای بهبود سایت شما است و گاهی فاکتورهای ارائه شده توسط این افزونه قابل پیاده سازی روی سایت نیست و شما بدون رعایت برخی از این فاکتورها باز هم شانس زیادی برای کسب رتبه اول گوگل خواهید داشت. فارغ از اندازهی کسب و کار شما، The SEO Framework مناسب همه هست. این کار سبب نگه داشتن بازدید کنندگان در وب سایت شما می شود و اطلاعات زمینه ای بیشتری را در اختیار افزونه Yoast Seo Premium آن ها قرار می دهد. به طور مثال اگر کلمه کلیدی شما ” تزئین اتاق ” باشد می توانید مترادف دیگر آن را ” تزئین آپارتمان ” “تزئین خانه ” “ایده تزئین خانه” و … • نسخه پرمیموم اصلاحات کلیدی مرتبط و مترادف را پیشنهاد میدهد تا مقاله خود را از این نظر بهینهسازی کنید.

درواقع همان Internal Linking Suggestion یا پیشنهاد برای لینکهای داخلی است. قابلیت بعدی بخش Internal Linking Suggestion یا پیشنهاد برای لینکهای داخلی است؛ که شامل پیشنهاد پستهایی است که بهتر است در این پست به آنها لینک دهید. به عنوان جمعبندی باید بگوییم یواست سئو را میتوان روی هر سایت وردپرسی نصب کرد. داشتن سئوی خوب برای هر وب سایت و کسب و کار اینترنتی مهم است. یکی از مهم­ترین دلایلی که باعث پیشرفت کسب و کار اینترنتی شما میشود داشتن سئو بالا در گوگل هست، سئو بالا سایت شما را در اولویت قرار داده و کاربران با جست و جوی کلمات کلیدی مستقیما به وب­سایت شما راهنمایی می­شوند این موضوع به شما کمک می­کنه یک سایت حرفه­ای داشته باشید. بنابراین میتوانید کلمات کلیدی بیشتری را اضافه کرده و توسط آنها پست خود را سئو کنید. شما باید تصمیم بگیرید که کدامیک از آنها برای سایت شما بهتر است و کارایی بیشتری دارد.

در ادامه هر کدام از موارد بالا را که باید برای سئوی یک نوشته یا برگه در وردپرس رعایت کنید را به صورت کامل توضیح دادیم که باید با دقت بخوانید تا بتوانید یک نوشته سئو شده و کاملا بهینه را در وردپرس منتشر کنید و در بهترین جایگاه گوگل قرار بگیرید. برای گرفتن بهترین نتیجه در سئو وردپرس سعی کنید همیشه اولین پاراگراف را به بهترین شکل ممکن بنویسید و حتما ۲ الی ۳ بار از کلمه کلیدی و هم کلمات هم معنی با کلمه کلیدی تان در آن استفاده کنید و اگر بتوانید اولین پاراگراف را با کلمه کلیدی خود شروع کنید که واقعا عالی افزونه Yoast Seo Premium خواهد بود. این باعث می شود تا بتوانید محتوای سایت خود را بر اساس موضوعات مدیریت کنید ، و همچنین کاربران سایت تان بتوانند محتوای مورد نظر خود را به راحتی پیدا کنند. یکی از قابلیت های بسیار خوب افزونه وردپرس سئو بررسی محتوای سایت شما می باشد و سه چراغ سبز , زرد , قرمز کیفیت مطلب رو به شما نشون میده و کمک می کنه تا بتونید به بهترین شکل ممکن مطالب خودتون رو بهینه کنید.

تراکم کلمه کلیدی: موضوع تراکم کلمه کلیدی یکی از پربحث ترین موارد در سئو کردن محتواهاست. اگر در یک حوزه کاری پر رقابت فعالیت می کنید و می خواهید با یک عبارت کلیدی سخت رتبه بگیرید باید یک نوشته یا برگه واسش درست کنید و هر کاری می خواهید انجام دهید روی همان انجام دهید و برای اینکه بتوانید در آن کلمه کلیدی قوی تر کار کنید می تونید در نوشته های دیگه سایت تون از کلمات هم خانواده یا طولانی تر آن استفاده کنید. شما باید برای هر تصویری که در نوشته قرار می دهید یک متن جایگزین یا Alt بنویسید تا تصاویر شما هم در نتایج گوگل بهینه و سئو شود، سعی کنید در متن جایگزین تصاویر از عبارت کلیدی و هم خانواده های آن استفاده کنید. متا باکس یواست سئو از جمله بخش هاییست که بیشترین سروکار را با آن خواهید داشت. الان دو برابر صفحه دارید که نصف این صفحات هیچ ارزشی ایجاد نمیکنن.

https://virgool.io/@mojtabati/wordpress-seo-plugin-l62209s5ez9c