همانطور که در دمو مشاهده کردید در این دوره سایتی مشابه سایت کالا طراحی کرده ایم و سایت آماده کالا قابلیتی است که شما با چند کلیک بدون نیاز به طراحی و زمان گذاشتن زیاد می توانید سایت طراحی شده در دوره را روی لوکال هاست یا هاست واقعی خود نصب کنید و سپس مطابق با سلیقه خود فروشگاه طراحی شده را ویرایش سازی کنید. قالب وردپرس فروشگاهی WoodMart پنل تنظیمات قدرتمندی به صورت کاملا فارسی دارد که این ویژگی به شما کمک می کند حتی اگر مبتدی باشید هر نوع سفارشی سازی را بدون هیچ نوع کدنویسی و فقط با چند کلیک ساده در سایت خود انجام دهید.

قالب وودمارت با بهترین تنظیمات برای بالا بردن امکان سفارشی سازی طراحی شده است، بنابراین هر چیزی که شما مشاهده می کنید این است که به شما امکان تغییر و شخصی سازی سایت تان را در اختیار شما قرار می دهد و شما می توانید بر اساس سلیقه خودتان طراحی قالب وودمارت را تغییر داده و طراحی سایت انجام دهید. تغییر فونت، بروزرسانی رنگ بندی، نمایش انواع مختلفی از محصولات کسب و کار شما به سادگی از پیشخوان وردپرس قابل انجام است. البته این رو هم بگم که میتوانید هر هدری که خواستید رو خودتون طراحی کنید و رنگ و المانهاشو تغییر بدید. فونت ها، رنگ ها و المان های مختلف سایت خود را با کمک صفحه سازهای وردپرس تغییر دهید. برای اینکار کافیست به بخش بلوک های سفارشی مراجعه و صفحه ساز المنتور یا ویژوال کامپوزر را فعال کنید، سپس به سادگی میتوانید طرح دلخواه خود را با صفحه ساز پیاده سازی و بعد آن را به عنوان فوتر سایت خود انتخاب کنید !

همچنین اپدیت های قالب وودمارت رایگان و سریع در اختیار خریدارن قرار می گیرد و شامل پشتیبانی ویژه ایران تمز می باشد و برای راحتی کاربران 160 فونت معروف فارسی اضافه شده که به راحتی می توانید فونت دلخواه انتخاب کنید. در ساختن این قالب تمرکز بر روی بهبود تجربه مشتری در خرید است و به همین سبب از ایجکس استفاده شده تا فرآیند خرید سریع تر شود. وودمارت (Woodmart) یک قالب پرمیوم برای وردپرس می باشد که از پایه برای راه اندازی هر نوع فروشگاه آنلاین ووکامرسی ساخته شده است. قالب وودمارت یکی از قالب های پرطرفدار ایرانیان برای ساخت فروشگاه با وردپرس است. مطمئنا یکی از راه ها برای داشتن یک کسب و کار خوب و رسیدن به موفقیت ، ایجاد رضایت برای کاربر است ، بررسی های دقیق تیم همراه یار از قالب فروشگاهی WoodMart باعث شد تا این قالب وردپرس فوق العاده به صورت کاملا اورجینال از تم فارست خریداری شود.

بی شک یکی از مهم و بدیهی ترین قابلیت های یک قالب، واکنشگرا بودن آن یا نمایش صحیح در صفحه های نمایش ها با اندازه های مختلف است. اما دوستان المنتوری با توجه به علاقه ای که به قالب وودمارت داشتند اما طراحی با المنتور برایشان مهم تر بود که قالب وودمارت با آن سازگاری نداشت اما قالب وودمارت با آپدیت به نسخه ۵ کولاک کرد. در نسخه جدیدی که به تازگی منتشر شد افزونه المنتور نیز با قالب وودمارت سازگار شد و الان دوستان المنتوری نیز می توانند با استفاده از افزونه المنتور صفحات خود را در قالب وودمارت طراحی کنند. پوسته وودمارت برای زبان های راست به چپ کاملا بهینه شده است و شما فقط با قراردادن فونت دلخواه خود برای این پوسته به سادگی میتوانید فروشگاه خود را راه اندازی کنید.

http://mihanwp.blog.ir/post/%D9%82%D8%A7%D9%84%D8%A8-%D9%88%D9%88%D8%AF%D9%85%D8%A7%D8%B1%D8%AA