که برای ایجاد یک طرح جدید باید بر روی افزودن کلیک کنید. این افزونه سرعتی باورنکردنی در سایت شما ایجاد خواهد کرد. شما تنها با چند تنظیم ساده در پنل تنظیمات این افزونه قدرتمند سرعت سایت خود را بهبود بخشید و در کنار بهره مندی از این فاکتور مهم در سئو سایت کاربران خود را را نیز راضی نگه دارید. همانطور که می دانید فایل های یک قالب از سایت وردپرسی به چند بخش مختلف تقسیم می شود. اما این افزونه افزایش سرعت وردپرس در ایران توسط چند شرکت معتبر ترجمه و فارسی سازی شده است. افزونه Hummingbird Pro یا به ترجمه فارسی مرغ مگس خوار محصول شرکت WPMUDEV است.

افزونه مرغ مگس خوار وردپرس فقط در بخش پیشخوان وردپرس نمایش داده می شود و شاید نیازی به ترجمه فارسی هم نداشته باشد. این افزونه قادر به کم کردن سایز فایل های جاوا اسکریپت و سی اس اس می باشد. در صورتی که از HTTP/2 استفاده می کنید فعال کردن این گزینه توصیه نمی شود. به کمک این پلاگین با جزئیات کامل می توانید افزایش سرعت لود سایت را در کنترل خود داشته باشید. پس افزونه افزایش سرعت هم بازدیدکننده های سایت شما را راضی میکند و هم رتبه بهتری را برای سایت خود به دست خواهید آورد. این گزینه باعث می شود تا بارگزاری تصاویر ها در پس زمینه پس از لود کامل سایت انجام شود.

به همین دلیل با نصب این افزونه نیازی به نصب افزونه کش وردپرس دیگری نخواهید داشت و پلاگین راکت تمام فرایندهای فشرده سازی، ترکیب فایل ها و سایر عوامل مهم در لود سایت را به طور خودکار انجام می دهد. افزونه دبلیو تری توتال کش یک افزونه رایگان وردپرس است و هم اکنون برای دانلود رایگان این پلاگین می توانید به لینک زیر مراجعه کنید. یکی از محبوب ترین افزونه های کش رایگان وردپرس افزونه Autoptimize است. افزونه WP ROCKET یکی از بهترین افزونه هایی است که برای افزایش سرعت سایت های وردپرسی ساخته و منتشر شده است که میتواند زمان لود سایت شما را کاهش بدهد و هم با امکانات بینظیری که دارد میتواند از پهنای باند شما کاسته و در هزینه های شما هم صرفه جویی کند .

افزونه WP Rocket یکی از محبوب ترین افزونه های افزایش سرعت بارگذاری وبسایت وردپرسی میباشد که در واقع اکثر وبمستران وردپرسی با آن آشنایی کامل دارند . رقابت بین دو پلاگین راکت و مرغ مگس خوار در بازار وبمستران جهان مدت هاست شکل گرفته است. آمار فروش راکت و مرغ مگس خوار که در قسمت بعدی معرفی می کنیم همراه در صدر جدول پرفروش ترین های افزایش سرعت وردپرس قرار می گیرند. این پلاگین با آمار نصب بالایی که در مخزن وردپرس ثبت کرده است یکی از گزینه های مورد اعتماد برای بهینه سازی سرعت وردپرس می باشد. پلاگین سوپر کش با آمار نصب میلیونی در مخزن وردپرس گزینه مناسبی برای استفاده رایگان است. افزونه اتوپتیمایز یک پلاگین رایگان کش وردپرس است و در مخزن وردپرس ارائه شده است. Mobile cache (کش موبایل): از این بخش می توانید کش را برای موبایل فعال نمایید. با تهیه نسخه فارسی این پلاگین از لینک زیر هم اکنون می توانید برای بهینه سازی سایت خود اقدام کنید.

افزونه پر قدرت راکت وردپرس قادر است تصاویر شما را ذخیره سازی کند تا در لود مجدد سایت زمان را به حداقل برساند.افزونه های دیگری هم در این زمینه موجود است اما توان رقابت باافزونه راکت را ندارند از این جهت یک پیشنهاد عالی برای شما کاربران عزیز است.یکی از عوامل مهم در سئو بهینه بودن و سرعت سایت شماست ، به این معنا که یکی از اولویت های موتور های جستجو Optimize بودن سایت شماست و این در سئو تاثیر بسیاری دارد در نتیجه بهتر است روی قالب وردپرس خود حتماً این افزونه را نصب کنید. این قابلیت به شما و سایتتان این امکان را می دهد تا به یکباره بر اساس سایت مپ شما تمام محتوا و فایل های موردنیاز را کش کند و به این شکل نباشد که هر بار در هر صفحه ای وارد می شوید همان لحظه کش شود. البته این پلاگین رایگان امکانات بسیار محدودتری نسبت به افزونه های حرفه ای مثل پلاگین راکت و مرغ مگس خوار در اختیار شما قرار می دهد.

✅ برای دانلود افزونه مرغ مگس خوار وردپرس به این لینک مراجعه کنید. شاید افزونه W3 Total Cache را بتوانیم نمونه رایگانی از پلاگین مرغ مگس خوار بدانیم. البته افزونه Hummingbird Pro واقعا بهترین است و این مقایسه شاید برای توتال کش خیلی بزرگ نمایی باشد. شاید مهم ترین موضوع در محبوبیت این افزونه، کاربردی بودن آن در تمام زمینه های بهینه سازی سایت های وردپرسی باشد. با موضوع افزایش سرعت سایت مواجه شدم و دیدم اکثر افراد به دنبال چیزی برای افزایش سرعت بارگذاری سایتشان هستند تا بتوانند ترافیک را بهبود ببخشید و فروش خود را اینگونه افزایش دهند. این موضوع نیز موجب پیشرفت و توسعه امکانات در هر دوی این افزونه های بهینه سازی وردپرس شده است. سایت رسمی افزونه داکیومنت کاملی از افزونه به زبان انگلیسی آماده کرده است که مورد نجوه جهانیان واقع شده است.

https://wpbaran.ir/wp-rocket/

https://wp-rocket.me/