از میان ۲۷ افزونه وردپرس سئو آماده حرفهای راست چین شده، براحتی محصولی که برایتان مفید است را انتخاب کنید. اما افزونه WP Rankie را می توانید در سایت خود نصب کنید تا مانند یک نرم افزار SERP برایتان عمل کنید. اما نکته مهمی که در اینجا وجود دارد این است که برای کاربر باید یک تصویر بند انگشتی تهیه کنید تا به عنوان بنر و معرف عمل کند تا بتوانید او را برای ورود به سایت ترغیب نمایید. افزونه Yoast SEO Premium اما تعیین یک بنر برای ویدئو وجود ندارد در نتیجه گوگل خودش یک تصویر کوچک از ویدئو تهیه می کند و نمایش می دهد که در درصد بالایی از موارد به عنوان یک معرف خوب نمی تواند عمل کند. مهندسان بسیاری در این موضوع کوشیده اند و توانسته اند افزونه پر کاربردی را برای این منظور ایجاد کنند. افراد در روزه سئوی مقدماتی تا حدودی با اصول سئو آشنا می شوند و می توانند موارد اولیه سئو در سایت خود را مدیریت کنند.

افزونه Yoast SEO قدرتمندترین پلاگین در زمینه سئوی سایت بین کاربران وردپرس است؛ حتی اگر اطلاعات کمی در خصوص سئو سایت دارید، با کمک افزونه یواست سئو میتوانید به راحتی محتوای صفحات خود را بهینهسازی کنید. جست و جوی کلمات کلیدی و رتبه سایت در ابزارهایی انجام می شود که هزینه ی سالانه و حتی ماهانه بسیار بالایی دارند. افزونه لوکال سئو وردپرس با دریافت اطلاعتی از مدیر وب سایت و تبدیل آنها به کدهای قابل فهم برای گوگل (کدهای اسکیما یا Schema) باعث می شود حتی در نقشه گوگل نیز فروشگاه شما نمایش داده شود. افزونه های سئو راست چین چه مزیتی برای وب سایت من ایجاد می کنند؟ این امکان قبلاً با افزونه های دیگری اضافه می شد اما افزونه سئو وردپرس ، افزونه Yoast SEO امروز تمامی امکانات لازم را در قالب یک افزونه برای شما محیا ساخته است.

این افزونه یک باکس جدید در صفحه ویرایشگر صفحه یا نوشته وردپرس ایجاد خواهد کرد.در این باکس شما به سادگی میتوانید توضیحات مربوط به متن یا عنوانی که تمایل دارید در موتورهای جستجو برای آن صفحه یا نوشته نمایش داده شود را ویرایش کنید. ما در عصری زندگی می کنیم که 43 درصد کاربران تمایل به مشاهده محتوای ویدئویی دارند، این آمار برای سال 2021 برابر با 80 درصد در نظر گرفته شده. در بخش صفحه خانه نیز میتوانید عنوان و توضیحات متا لازم و دلخواه را برای صفحه اصلی وبسایت خود بنویسید و در قسمت بعد هم میتوانید مشخص کنید افزونه Yoast SEO Premium این وب سایت برای شخصی حقیقی یا حقوقی است. افزونه WP AMP ابزاری است که می توانید کاربران بیشتری را از گوگل به سمت خود بکشانید. این افزونه تمام مراحل افزودن سئو به ویدئو را در چند کلیک ساده برای شما فراهم می کند تا به سرعت هر ویدئو را از لحاظ سئو تکمیل کرده و در سایت خود انتشار دهید.

اما درحقیقت حیطه صحبت ویدئو تنها به این چنین کسب و کارهایی مرتبط نیست چراکه کاربران امروزی بیشتر به دنبال محتوا ویدئویی هستند و شما به اجبار برای داشتن کاربرانتان باید نیاز و سلایق آنها را در نظر بگیرید. وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا فوق العاده است که به خاطر وبلاگی بودن خود، سئو فرندلی ( Seo Friendly ) است و می تواند نتایج خوبی را در سئو همراه با افزونه Yoast Seo برای ما رقم بزند. نارنجی - چراغ نارنجی یعنی سئوی صفحه شما جا برای بهبود دارد. باعث بهبود رتبه وب سایت در موتورهای جستجو مانند گوگل و بینگ می شود. محصولات دسته افزونه سئو وردپرس با بهینه سازی موتور جستجو، رتبه شما را در گوگل بهبود می دهد. می باشند که می تواند تاثیر مثبتی بر رتبه شما در موتور جستجوی گوگل داشته باشد.

در حالی که شما می توانید با استفاده از نسخه حرفه ای تمام امکانات کامل افزونه وردپرس را دریافت و بر روی وب سایت خود اعمال نمایید و نتایج بهتری را در موتور های جستجو دریافت نمایید . اگر از قبل با این افزونه آشنا هستید و یا همین حالا از آن بر روی وردپرس خود استفاده میکنید، حتما به خوبی میدانید که دنیایی از امکانات در این افزونه در انتظار شما نشسته که بهینه سازی وردپرس برای موتور های جستجو افزونه Yoast SEO Premium را به شکل چشمگیری آسان میکند. برای ویرایش این دو فایل شما نیاز دارید از طریق FTP یا File Manager سی پنل خود اقدام کنید، اما افزونه yoast این امکان را در اختیار شما قرار داده است تا به سادگی از طریق پیشخوان وردپرس خود و بدون اتصال به فایل های سایت ویرایش را انجام دهید. در ادامه این مقاله آموزش سئو می خواهیم بعد از تنظیمات کامل و پیشرفته وردپرس سئو اقدام به سئو سازی وردپرس با این افزونه و یک سری ترفند های سئو کنیم.

بعد از نصب افزونه یواست سئو ، شما نیاز به نصب افزونه سئو ووکامرس دارید . این امکان به شما کمک خواهد کرد تا سلامت وبسایتتان را حفظ کنید و سایت خود را بروز نگه دارید! بک لینک های با کیفیت زمانی تولید می شوند که سازندگان لینک (به افرادی گفته می شود که در حوزه فعالیت شما هستند و توانایی لینک دادن به مطالب شما را دارند) محتوای شما یا بخشی از آنرا برای مخاطبین خود به اشتراک می گذارند. شما میتوانید برای مشاهده روی “نوع” کلیک کنید. همانطور که در تصویر مشاهده می کنید (نتایج جستجو) با کلیک بر روی تب Video می توانید تمام ویدئوهای مرتبط را مشاهده کنید، که هر کدام میتوانند شامل تصویر، زمان، عنوان و توضیحات باشند.

https://wpbaran.ir/yoast-seo-premium/