شما هر جا دوست داشتید اینکار رو انجام بدید. با به کار گیری از فیلتر محتوای یتیم ( Orphaned Content Filter ) , شما با موتورهای جستجو بیشتر بازی خواهید کرد چون هر محتوا قادر است وزن بیشتری را به خویش جلب نماید . SmartCrawl با استفاده از روش های موثر بهینه سازی و کار بر روی Autopilot، زمان بیشتری را برای سایر بخش های وبلاگ به شما می دهد. موتورهای جست و جو هر روز بروز تر و باهوش تر می شوند، بروز نگه داشتن اطلاعات خود در این زمینه بسیار سخت و زمان بر است و هزینه ی زیادی نیز برایتان دارد. به کمک این روش ها در واقع افزونه yoast seo premium شما به موتور های جستجو می گویید که خیلی ساده تر صفحات سایت شما را پیدا کنند!

افزونه ردیاب هوشمند Smart Crawl باعث می شود مطالب و محتواهای سایت شما با سرعت بسیار بالا در موتور های جستجو ایندکس شوند و گوگل صفحات سایت شما را سریعتر پیدا کنند. قبلا در مورد سرعت سایت بحثهای زیادی بود، اما امروز مطمئن هستیم که سرعت بارگذاری سایت شما رابطهای مستقیم با ایندکس و خزش دارد. در واقع شما با استفاده از افزونه SmartCrawl به سادگی می توانید این کار را سرعت ببخشید و صفحات و پست های سایت خود را سریعتر به گوگل نمایش دهید و گوگل آنها را سریعتر ایندکس کند. اما در اینجا نکاتی وجود دارد تا کار کردن با آن را بسیار ساده تر کند.

اگر می خواهید سئو را حرفه ای یاد بگیرید، حتما مقاله آموزش سئو صفر تا صد رایگان را مطالعه کنید. متاسفانه نسخه جدید افزونه یواست سئو دارای مشکلاتی است که مربوط به ترجمه زبان انگلیسی به سایر زبانهاست. اولین پلاگین در این بخش مربوط به افزونه Yoast Seo می باشد. اولین افزونه ای که به عنوان پلاگین سئو وردپرس باید نصب کنید، مربوط به افزونه اصلی می باشد. از دیگر دلایلی که لازم است از افزونه سئو و بهینه سازی وردپرس استفاده کنیم، وجود ابزارها و امکانات خاص برای سفارشی سازی می باشند. همه این افزونه با یک هدف طراحی شده اند، آنهم سئو سازی وردپرس. اما من در این قسمت فقط تعدادی از افزونه های محبوب و حرفه ای رو خدمت شما معرفی می کنم.

همچنین میتوانید پرسشهای خود در مورد هریک از این دو افزونه را در قسمت نظرات با ما مطرح کنید. با این کار این پروسه سریع تر شده و در نتیجه رتبه سئو سایت شما بالاتر می رود. سئو یکی از مهم ترین نکاتی است که طراحان قالب وردپرس و صاحبان سایت ها باید به آن توجه داشته باشند. این افزونه سازگاری بسیار خوبی با قالب های وردپرس و افزونه های وردپرس دارد و جای نگرانی در این رابطه نیست. برخی از این قابلیت افزونه سئو yoast را در زیر برای شما لیست کرده ام. آیا وردپرس خودش سئو شده هست؟ اکثر سایت های وردپرسی ترجیح می دهند یواست سئو را برای بهینه سازی کردن سایت وردپرس خود انتخاب کنند. افزونه Yoast SEO قدرتمندترین پلاگین در زمینه سئوی سایت بین کاربران وردپرس است؛ حتی اگر اطلاعات کمی در خصوص سئو سایت دارید، با کمک افزونه یوست سئو میتوانید به راحتی محتوای صفحات خود را بهینهسازی کنید.

https://il.ink/yoastseo