آموزش طراحی سایت در این دوره با وردپرس و بدون کدنویسی است! یکی از محبوبترین سیستمهای مدیریت محتوا در دنیا، وردپرس است که با استقبال بینظیری از سوی کاربران ایرانی همراه بوده و صاحبان وبسایتهای اینترنتی میل زیادی به استفاده آن نشان میدهند. وقتی به بازار اپلیکیشنهای تلفن همراه نگاه میکنیم اینطور به نظر میرسد که برای هر چیزی که فکرش را بکنیم یک اپلیکیشن وجود دارد و زمینهای برای ساخت اپلیکیشن جدید وجود ندارد.

همچنین تمامی مراحل را به صورت تصویری برای یادگیری وردپرس از کجا شروع کنیم و به همراه ویدیو آموزش میدهم. همچنین ویژگیها و دلایل اصلی اهمیت سئو مانند اهمیت سئو سایت شما در بازاریابی، چگونگی افزایش ورودی گوگل، و نحوه جذب کاربر و…

شما می توانید از نسخه های جدید وردپرس برای این منظور استفاده کرده و پس از این دوره احساس متخصص بودن در حوزه وردپرس را در خود داشته باشید. یکی از این افزونهها افزونه yoast seo است که بهصورت دو نسخه رایگان و غیر رایگان در وبسایت میهن وردپرس میتوانید آن را دانلود کنید. بعد از خرید هاست و دامنه، کافی است آخرین نسخهی وردپرس را از وب سایت وردپرس دانلود کرده و اقدام به نصب آن کنید. هاست دانلود برای ذخیره کردن فایل های سایت استفاده میشود. شاید باور کردنش برای شما سخت باشد که در حدود 22% از تمامی وبسایت های موجود در اینترنت با استفاده از وردپرس طراحی شده اند به این دلیل که وردپرس به شما انعطاف پذیری و قدرت بالایی در طراحی انواع سایت های حرفه ای را میدهد.

شما میتوانید بدون اینکه هزینهی زیادی را صرف تبلیغات در کوتاهمدت کنید از سئو بهصورت دائمی و بلندمدت بهره ببرید. بهینه سازی تصاویر - افزودن متاتگ عنوان و Alt به تصاویر در وردپرس کاری بدون زمانگیر است و برای بهینه سازی تصاویر با مشکل خاصی مواجه نخواهید شد. اگر به دنبال رونق هرچه بیشتر کسبوکار خود هستید و میخواهید یک کسبوکار اینترنتی موفق داشته باشید بدون شک به یک افزونه برای کمک به خود دراینباره نیاز دارید. انتخاب یک افزونه مناسب برای کسبوکارهای فروشگاهی میتواند به شما در امر رونق دادن هرچه بیشتر فعالیت هایتان کمک کند. شما برای بهینه سازی وبسایت خود در گوگل میتوانید از افزونههایی که به این منظور از پیش طراحیشدهاند استفاده کنید. پس می توان گفت خیر، برای آموزش وردپرس پیش نیازی لازم نیست مگر اینکه بخواهید کدنویسی وردپرس را هم کار کنید که در آنجا لازم است با PHP آشنا باشید.

وبمستر تولز یکی از ابزارهایی است که شما با کمک گرفتن از آن قادر خواهید بود سئوی بالایی را در سایت خود تجربه کنید. هر قالب وردپرسی از فایل های نسبتا زیادی تشکیل شده است که در نگاه اول ممکن است شما را بترساند! موتورهای جستوجو عاشق سایتهای وردپرسی هستند، چون کدهای وردپرس ساده و مرتب هستند و خواندن آنها برای موتورهای جستجو بسیار ساده است.

واکنش گرا بودن به این معنی است که زمانی که کاربر، سایت شمارا با یک صفحهنمایش بزرگ مشاهده کند چیدمان بخشهای مختلف سایت شما بهگونهای تنظیم شود که خوانایی سایت شما در این صفحهنمایش بزرگ خوب و خوانا باشد. در دوره جامع سایت برتر برای شما به نمایش گذاشتهشده است. برای یادگیری وردپرس از کجا شروع کنیم بعداز وارد کردن این آدرس قسمت بالا در مرورگر سیستم با صفحه ای روبرو خواهید شد که باید در آن شناسه و رمز عبور خود را وارد کنید.نام کاربری شما، username است و رمز عبورشما همان password می باشد که در مراحل ثبت نام وردپرس،ایجاد کرده اید.

کتاب Digging Into WordPress یک کتاب 450 صفحه ای و الکترونیکی بوده که به افراد مبتدی آموزش داده تا از ابتدا چگونه یک وب سایت راه اندازی نمایند. در صورتی که بخواهید همچنان از این آی پی ها بازدید کننده داشته باشید ولی کسی نتواند بااین ای پی ها کامنت بزند از کد زیر در htaccess.

هر گونه سوال و ابهامی که دارید را از ما بپرسید. برای مثال اگر قصد راهاندازی یک فروشگاه دارید میتوانید از افزونهی WooCommerce که یکی از قدرتمندترینهای فروشگاه­سازهای وردپرس است استفاده کنید (از ویژگیهای ووکامرس میتوان بهرایگان بودن، محاسبهی مالیات، فروش محصولات مختلف و گزارشات فروش و درآمد اشاره کرد). به عنوان مثال هزینه راهاندازی یک سایت وردپرسی ارزان است و در ضمن طراحی سایت به این روش نسبت به کدنویسی بسیار خوب و ساده است.

چون آنقدر پتانسیل درآمدزایی ایده بالاست که مبلغ هزینه شده برای آن خیلی زود باز می گردد.

یکی از مهمترین ویژگیهایی که باعث شده خیلی از برای یادگیری وردپرس از کجا شروع کنیم متخصصان طراحی سایت به سمت وردپرس جذب شوند رعایت نکات سئو در این سیستم مدیریت محتوا است بهطوریکه وردپرس را سئوبیس مینامند.

سئو و قرارگیری در صفحه اول گوگل مهمترین عاملی است که میتواند به شما در مدیریت بهتر وبسایتتان کمک کند. ازاینرو باعث افزایش میزان بازدید از صفحات شما و رونق بیشتر کسبوکارهای اینترنتی شما میشود.

ازاینرو برای کسبوکارهای اینترنتی شما، داشتن سئو از اهمیت زیادی برخوردار است. سایتهای مختلف همیشه به دنبال کسب رتبه بهتر در گوگل هستند؛ ازاینرو بالا بردن سئو در بین این سایتها به یک رقابت تبدیلشده است. یک سری سایتهای مرجع به نام وبدایرکتوریها وجود دارد که میتواند به شما در بالا بردن میزان سئو سایتتان برای یادگیری وردپرس از کجا شروع کنیم کمک کند.