به دلیل کدنویسی سبک و بهینه و در کنار آن امکانات بسیار زیادی که در اختیار کاربرانش قرار میدهد. امیدواریم توانسته باشیم اطلاعات کامل را در اختیار شما قرار دهیم. اولین قدم در آموزش قالب وودمارت راه اندازی این قالب با داپلیکیتور و نصب با بسته نصب آسان است که در ویدیوی زیر به طور کامل آموزش می دهیم. چیزی که در پوسته فروشگاهی نگار شاپ مشاهده میکنیم یک صفحه کامل و جامع! دموهای قالب وودمارت از کاربردی ترین و بهترین قالب ها یا پوسته های وردپرس است که می توان با آن سایت فروشگاهی ساخت. ما یک نتیجه قابل قبولی از فلت سام گرفتیم اما باید توجه داشته باشید این فقط دمو سایت است شما باید فلت سام را بر روی هاست خود پیاده سازی کنید و قالب را بهنیه کنید تا متوجه تغییرات شوید. GT Metrics یکی از بهترین ابزارها برای آنالیز ساختار و سرعت سایت است، ما اکنون برای تست ساختار و آنالیز سرعت Flat Sam با استفاده از یکی از دموها به سراغ GT Metrics رفته ایم.
قالب وودمارت دانشگاه وردپرس
 
اما این قالب محبوب، با وجود فارسی ­سازی شدن همچنان از بهینهترین قالبها است. ما نسخه اصلی را از شرکت سازنده تهیه کردهایم و پس از فارسی سازی آن را برای شما مشتریان عزیز ارائه نمودهایم. شما می توانید نسخه اورجینال قالب وودمارت را که به صورت فارسی ارائه داده می شود از سایت های معتبر در این زمینه خریداری کنید. و در موضوعات مختلف فروشگاهی می توانید قالب وودمارت را استفاده کنید چرا که با توجه به گستردگی دموها در موضوعات مختلف شما می توانید دمویی که بیشتر به کسب و کارتون نزدیک است را انتخاب کنید. اگر برای طراحی وب سایت خود, با صفحه ساز المنتور راحت تر هستید, لازم است به اطلاع شما برسانیم که قالب woodmart از نسخه ۵.۰.۰ به صورت ۱۰۰ درصد با المنتور سازگار شد. ایران تمز جدا از این به کار طراحی قالب های وردپرس هم مشغول است و می تواند قالب های وردپرسی را به خوبی طراحی کند و در اختیار مشتریان قرار دهد. در این مقاله در خدمت شما هستیم با معرفی محبوب ترین قالب وردپرس فروشگاهی یعنی وودمارت و قالب های فروشگاهی که در ایران تمز به فروش میرسد.
 
اشاره کرد, اما سوال اینجاست ما درمیان سیلی از قالب ها چطور میتوانیم بهترین قالب های فروشگاهی وردپرس را پیدا کنیم؟ یکی دیگر از معیار های انتخاب بهترین قالب فروشگاهی داشتن ساختار (کدنویسی ) درست است, جی تی متریکس یکی از بهترین آنالیزور های حال حاضر است که برای تجزیه و تحلیل سایت های مورد نظر خود از آن استفاده میکنیم. مورد قابل توجهی که در این قالب وردپرس بکار برده شده، طراحی کاملا ریسپانسیو و پاسخگوی قالبهای ودمارت است، که خود را به بهترین نحو ممکن در هر دستگاهی که در آن مشاهده می شود، اعم از موبایل، تبلت، لپ تاپ و دیگر موارد نمایش می دهد و مطابق هر دستگاه خود را تغییر می دهد تا کاربر به آسودگی به مشاهده قالب ودمارت بپردازد. یکی دیگر از امکانات معروف قالب وودمارت امکان طراحی بی نظیر هدر است که سربرگ سایت شما می شود و با هدر ساز وودمارت می توانید هدر خود را طراحی کنید و جا به جا کنید یکی از موارد مهم آن این است که به تمام المان های صفحه دسترسی دارید و می توانید مثلا جستجو را تغییر دهید و موارد دیگر که دلخواه خودتان است.
 
قالب وودمارت بدون محدودیت در نصب ارائه شده است و شما می توانید روی بی نهایت دامنه این قالب را استفاده کنید. قالب فروشگاهی وودمارت چندین بخش مهم دارد از همه مهم تر بخش صفحه اصلی است که می توانید با دو صفحه ساز معروف المنتور و ویژوال کامپوزر تغییرات دلخواهتون بدید یا همان صفحه اصلی خود را طراحی کنید همچنین اسلایدر ویژه ای که وجود دارد می توانید اسلاید خود را بسازید و لذت ببرید. المنتور یکی از مهم ترین و محبوب ترین صفحه سازهاست که شما می توانید فقط با کشیدن و رها کردن سایت مورد نظر خود را طراحی کنید و امکانات مورد نظرتان را روی آن پیاده سازی کنید. ما تمام تلاش خود را کردیم تا در مورد تم فلت سام قضاوت عادلانه ای داشته باشیم و نظرات خود را بدون هیچ گونه دیدگاه تبلیغاتی بیان کردیم. همراه ما باشید تا با هم نگاهی جامع و ریزبینانهتر به ویژگیها و نقاط قوت این اثر هنری تاریخ وردپرس داشته باشیم. با تنظیم بر روی این حالت، پس از کلیک بر روی گزینه ورود / عضویت ، این فرم از سمت راست صفحه قالب وودمارت ما نمایش داده شده و کاربر می تواند وارد حساب کاربری خود شده و یا ثبت نام کند.