یوست سئو لیست محدودتری از قابلیتها را در نسخه رایگانش ارائه میدهد. با این وجود، همانطور که پیشتر نیز اشاره شد، یوست سئو بابت برخی قابلیتها پول میگیرد در حالی که همان قابلیتها را رنک مث به صورت رایگان در اختیار کاربر گذاشته است. اما رنک مث به شما اجازه میدهد که به صورت رایگان چند کلیدواژه را به عنوان کلمات هدف تعریف کنید، در حالی که در نسخه رایگان یوست سئو، امکان تعریف تنها یک کلمه وجود دارد. در هر سایتی یک فایل به نام اچ تی اکسس و یک فایل به نام روبوتس وجود دارد این دو فایل نیز در سئو تاثیر بسزایی دارند تا حدی که مهمترین تغییرات سئو و یکی سری موارد دیگر داخل این دو فایل ذخیره می شوند.

در قدم بعدی دانش و استفاده ی درست از این افزونه است که باید مطالب را به درستی در سایت منتشر نمایید سپس باید به سئوی خارجی تسلط کامل داشته باشید که گوگل هر چند وقت یکبار دستورالعمل های خود را آپدیت می نماید،سپس با توجه به رعایت آن ها نسبت به سایت رقیب قوی تر عمل کنید که همین امر موجب پیشی گرفتن شما خواهد شد.اما در وهله ی اول باید محتوای داخلی سایت شما شکیل و استاندارد باشد،به همین دلیل است افزونه yoast seo premium که اکثریت افراد به منظور قدرتمند سازی سایت از این افزونه استفاده می کنند،یواست سئو قابلیت های خوبی را برای شما به ارمغان می آورد که قابلیت های آن را خدمت شما ذکر نمودیم. زیرا هر چیزی که برای سئو سایت باید در نظر گرفته شود در این افزونه قرار داده شده است.

تاریخ در پیش نمایش Snippet: گاهی اوقات میبینیم که گوگل برای برخی مطالب تاریخ آنها را هم نشان میدهد تا کاربران را متوجه مطالب تازه تر کند. امیدواریم که این ویدئو ها به موفقیت شما بیش از پیش کمک کند. از جمله بخش های تنظیمات صفحه اصلی و تنظیمات پیش فرض که بسیار مهم هستند. حتما این جمله را که محتوا پادشاه است را شنده اید و اگر بخواهید یک محتوای عالی بنویسید باید حتما ایرادات آن را بررسی کنید مثلا آیا در محتوای خود از کلمات کلیدی به درستی استفاده کرده اید یا تصاویر محتوا سئو شده است یا خیر و یا لینک های داخلی و خارجی همه اینها توسط افزونه یواست سئو انجام می شود. مثلا اگر صفحه خود را در فیس بوک یا توییتر به اشتراک بگذارید، بررسی کنید که صفحه شما چه شکلی خواهد بود. در عین حال که خود افزونه جدید است، اما تیم توسعه دهندهی آن، که MyThemeShop نام دارد، جزو شناختهشدهترین نامها در توسعه قالب و افزونههای وردپرسی وردپرس است.

یوست سئو نه تنها محبوبترین افزونه سئو وردپرس است، بلکه در میان تمام افزونههای وردپرس نیز با بیش از ۵ میلیون نصب فعال جزو محبوبترینها افزونههای سیستم مدیریت محتوای وردپرس به شمار میرود. Yoast SEO پلاگین مورد علاقه میلیون ها کاربر در سراسر جهان برای سئو وردپرس هست. بهتر است در انتخاب افزونه سئو خود به این نکته توجه داشته باشید که کدام قابلیتها را استفاده میکنید و آیا همهی قابلیتهایی که هرکدام از این افزونهها ارائه میدهند برای شما کاربرد دارند یا خیر. تایتلاشون با تایتلای پستاتون تداخل ایجاد میکنه و صفحاتی که ایجاد میشه خورنده نرخ خزش ربات گوگل میشن. ایجاد ریدایرکت با افزونه Yoast بسیار آسان است و شما در منو تنظیمات نسخه پریمیوم این افزونه وردپرسی به راحتی می توانید ریدایرکت های فوق العاده ای ایجاد کنید و از این طریق سایت خود را به بالاترین درجات سئو هدایت کنید. میتوان هر بخش را باز کرد تا به اطلاعات و تنظیمات بیشتری دسترسی داشت.

تمام بخش های افزونه به صورت حرفه ای و اختصاصی فعال سازی شده اند. به طور کلی شما میتوانید این افزونه را به صورت رایگان نصب کنید و مورد استفاده قرار دهید.شاید این یکی از دلایلی است که این افزونه هم اکنون روی میلیون ها سایت وردپرسی نصب شده و فعال است. به این شکل که شما میتوانید یک یا چند کلیدواژه را به عنوان کلمات هدف خود مشخص کنید تا افزونه محتوای شما را آنالیز کرده و نشان دهد که تا چه حد متن نوشته شده در کلیدواژه هدف شما برای موتورهای جستجو بهینه شده است و تغییرات لازم را به شما اعلام کند. در مطلب بهترین افزونه بک آپ گیری وردپرس در مورد تهیه پشتیبان از سایت و عواقب عدم بکاپ گیری توضیح دادیم؛ اما در این مطلب هدف معرفی بهترین افزونه سئو وردپرس برای کسب رتبه بهتر هست؛ توجه به صفحات 404 شاید در حواشی بهش پرداخته بشه اما وقتشه برای افزایش رتبه سایت و جلوگیری از از تجربه بد توسط کاربر، به این موضوع بپردازید.

امروزه همه وب سایت ها در تلاش هستند تا در صفحه اول گوگل قرار بگیرند. این افزونه همونطور که از اسمش مشخصه به طور تخصصی روی Cache کردن سایت تمرکز داره و در واقع همیشه جزء بهترین افزونه های کش سایت معرفی میشه. بلکه ویژگیهای هریک از این افزونهها و مزایا و معایب هرکدام را بیان کرده و به مقایسه رنک مث و یوست سئو خواهیم پرداخت تا شما بهتر بتوانید با توجه به نیازها و اولویتهایی که برای سئو سایتتان دارید، یکی از این دو افزونه را انتخاب کنید. لیست ارائه شده توسط رنک مث شامل پیشنهاداتی برای سئوی on-page و همچنین فاکتورهایی همچون قابلیت خوانش عنوان و متن است. پس سعی کنید از این افرونه نهایت استفاده را ببرید چرا که افزونه یواست سئو بهترین افزونه سئو سایت جهان است و چه در ایران و چه در خارج بهترین و محبوب ترین افزونه شناخته می شود. اما من به شما توصیه می کنم که نگاهی به افزونه Premium هم بیندازید تا مطمئن شوید از ویژگی هایی که باعث می شوند رتبه برتری در رنکینگ گوگل را داشته باشید ، غافل نشوید.

http://26dey.deyblog.ir/post/19