همانطور که قبلا در فیلم آموزش افزایش سرعت وردپرس خدمت شما دوستان توضیح دادم. برای استفاده از دوره جامـع سئو از آموزش سئو وردپرس در سایت میرفا غافل نشید، یک دوره رایگان باکیفیت به صورت صوتی هست که میتونید ازمون هم بدید و همینطور امکان گرفتن مدرک هم داره، تا این تاریخ نزدیک به ۷ هزار نفر ثبتنام کردن. WP-Rocket Premium افزونه راکت وردپرس یا همان موشک وردپرس به قول وبمستران ایرانی نام افزونه ای قدرتمند و بی نظیر با امکاناتی بی چون و چرا و همیشگی برای وردپرس است . این قابلیت به شما و سایتتان این امکان را می دهد تا به یکباره بر اساس سایت مپ شما تمام محتوا و فایل های موردنیاز را کش کند و به این شکل نباشد که هر بار در هر صفحه ای وارد می شوید همان لحظه کش شود. افزونه افزایش سرعت وردپرس افزونه WP Rocket دارای سیستم بهینه سازی دیتابیس میباشد که به وسیله آن علمکرد و سرعت دیتابیس را افزایش داده و نقش موثری در سرعت وبسایتتان ایفا خواهد کرد.

آخرین ورژن افزونه WP Rocket افزونه راکت برترین افزونه بالا بردن سرعت بارگذاری سایت وردپرسی و افزایش نرخ تبدیل سایت با نصب رایگان ، افزونه وردپرس افزایش سرعت سایت wp rocket برترین افزونه وردپرس برای افزایش سرعت سایت هست که تا به امروز طراحی شده کافیه یک بار امتحان کنید و سئو سایت خود را متحول کنید . البته با تنظیمات پیش فرض هم می توانید سرعت به نسبت مناسبی را داشته باشید ولی با تنظیمات حرفه ای این مسئله چندبرابر خواهد شد. این افزونه با فشرده سازی و کاهش حجم فایل های HTML,CSS و Javascript باعث افزایش سرعت وب سایت و کاهش حجم وب سایت شما خواهد شد.برای استفاده از این امکان حتما قبل از انجام تغییرات از فایل های سایت بک آپ تهیه کنید،چرا که ممکن است در روند بارگذاری صفحات وب سایت دچار مشکل شوید. فشرده سازی فایل ها به صورت Gzip : با اینکار باعث بهبود عملکرد رندر سازی و همچنین صرفه جویی در پهنای باند می شود.

راکت یکی از بهترین افزونه ها برای افزایش قدرت و کارایی وردپرس و جلوگیری از بار اضافی روی سرو هست ، کش قدرتمند این افزونه اون رو به یکی از بهترین ها تبدیل کرده . در صورتی که شما یک وب سایت داشته باشید بی شک می دانید که افزونه افزایش سرعت سایت وردپرس راکت بهترین افزونهای است که برای افزایش سرعت سایت های وردپرسی ساخته شده است که میتوانیم آنرا تضمین کنیم. اگر به نظر شما کارتان جدی است و از آن دسته افرادی هستید که به سایتتان اهمیت می دهید ، توصیه می کنیم حتما این افزونه را نصب کنید .

عملیات درون ریزی و برون بری: شما می توانید به راحتی تنظیمات مورد نظر خود را درون ریزی و برون بری کنید. دارای برچسب: شما می توانید این افزونه را با توجه به برند خود شخصی سازی کنید. بسیاری از پلاگین های بهینه ساز به صورت رایگان در دسترس کاربران وردپرسی قرار گرفته اند. قابل ذکر است که افزونه ی موشک را از سایت های فارسی تا حدالامکان تهیه نفرمایید. بارگذاری به سبک جاوا اسکریپت: جاوا اسکریپت پس از بارگذاری کامل سایت نمایان می شود و این خود باعث می شود سرعت بارگذاری سایت کم نشود. افزونهی وردپرس راکت یکی از بهترین افزونه هایی است که می توانید به وسیله آن حجم تصاویر و ویذیوهای سایتتان را کاهش دهید. افزونه WP ROCKET بهترین افزونه افزایش سرعت سایتهای وردپرسی است که می تواند کمک های شایانی به بهینه سازی سایت و افزایش ایندکس شدن مطالب شما در گوگل داشته باشد.

https://www.shabakeh-mag.com/ads-report/19459/%DA%86%D8%B1%D8%A7-%D8%A8%D8%A7-%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%B1%D8%A7%DB%8C%DA%AF%D8%A7%D9%86-%D8%A7%D9%81%D8%B2%D9%88%D9%86%D9%87-wp-rocket-%D9%87%DA%A9-%D9%85%DB%8C-%D8%B4%D9%88%DB%8C%D8%AF%D8%9F