یعنی به این صورت که اگر شما این قسمت را دست نزنید و به صورت هیچ کدام بماند آن وقت دسته شما دسته اصلی خوانده میشود ولی اگر قرار هست دسته ای که ایجاد می کنید به عنوان یک زیر دسته باشد باید کلیک نمایید و دسته اصلی یا دسته مادر آن را انتخاب کنید. در این مقاله سعی کردم به سوال وردپرس چیست پاسخ بدهم و و شما را با این سیستم مدیریت محتوای محبوب آشنا کنم؛ امیدوارم که با خواندن این مقاله، اطلاعات مفیدی در مورد دوره آموزش وردپرس به دست آورده باشید. سئوی بهبود یافته: SEO چیست، سئو مخفف Search Engine Optimization میباشد، به مجموعه اقداماتی گفته میشود که باید صورت گیرد تا سایت شما در لیست نتایج موتورهای جستجو و به طور خاص گوگل، رتبهی بالاتری داشته باشد. هنگامی که کاربر درخواست یک صفحه وب حاوی کد PHP میکند، کد توسط ماژول PHP نصب شده در آن وب سرور پردازش میشود. شاید در بعضی از وبلاگ های محبوب دیده باشید که چطور از تصاویر در کنار متن استفاده می کنند.

وردپرس بسیار محبوب است و شما میتوانید قالبهای مختلفی را با هزینه بسیار کمی از اینترنت خریداری کنید. وردپرس این امکان را از طریق افزونههایی فراهم کرده است که اکثر آنها رایگان هستند و یا قیمت بسیار مناسبی دارند. قالب وردپرس که به آن تم وردپرس نیز میگویند، ابزاری برای تغییر چیدمان و طرحبندی وب سایت شماست. اما طراحی و کد نویسی افزونهها و قالبهای حرفهای وردپرس ماجرا را تغییر داد. در مقالهی زیر روشهای حرفهای افزایش امنیت وردپرس به خوبی توضیح داده شده است. این موارد برای ساخت فروشگاه ضروری نیستند و فقط جهت بازاریابی و افزایش فروش کاربرد دارند. 1- محدودیت حافظه را در فایل wp-config.php افزایش دهید. شما باید تمام فایل های خود را zip ( فشرده ) کرده و در هاست خود آپلود کنید. شما به راحتی میتوانید با چند کلیک ساده، پلاگینهای وردپرس را بر روی سایت خود نصب کرده و از امکانات آنها استفاده کنید.

دوره آموزش وردپرس این سرویس کلمات کلیدی را بررسی کرده و کاربرانی را که در جستوجوی این کلمات کلیدی هستند به سمت وب­سایت شما راهنمایی می­کند. غیر فعال بودن یا نبودن گزینه “تاریخ در پیش نمایش قطعه” که منظور همان نتیجه جستجو واحد است، تاثیری روی نمایش تاریخ ندارد (چون انواع قالب وردپرس به شکل اتوماتیک میکرودیتا های تاریخ را به پست ها و گاهی اوقات برگه ها اضافه می کنند) و تنها کاربرد این تاریخ اینست که به شما در ویرایش نشان دهد که نتیجه شما همراه با نمایش تاریخ چطور دیده خواهد شد. برای شروع، ابتدا باید افزونه Yoast SEO را نصب و فعال کنید.

کافی است روی دکمه “نصب” کلیک کنید. بعد از طراحی سایت با پرتال میتوانید یکی از پکیجها را خریداری کنید و سایت را روی دامنه دلخواه خودتان قرار دهید. و در انتها در بخش Insert custom code before and after items می توانید قبل یا بعد از هر مطالب در فید سایت، متن یا کد HTML دلخواه خود را قرار دهید. وب سایتهای زیادی همچون تم فارست در این زمینه فعالیت میکنند و شما میتوانید قالب دلخواه خود را انتخاب و خریداری کنید. افزونههای کاربردی وردپرس به شما کمک میکنند تا سایت مورد نظر شما به بهترین نحو پاسخگوی نیازهای کاربران باشد.

اگرچه وردپرس WordPress از سال 2003 شروع به کار نموده ولی در حال حاضر به عنوان محبوبترین نرم افزار وبلاگساز مطرح است. وردپرس نرم افزاری رایگان، متن باز (Open Source) و تحت وب است که بر پایه زبان PHP و پایگاه داده MySQL طراحی شده است. در این دوره آموزشی وردپرس که بصورت رایگان هم ارائه شده است می آموزید به راحتی یک وبسایت برای خودتان طراحی کنید و با آن بتوانید به دنیای تجارت الکترونیک قدم بگذارید. روش اول : میتوانید با تهیه اشتراک ویژه به این دوره و تمامی دوره ها به طور کامل دسترسی(دانلود) داشته باشید. WordPress در ابتدا به طور گسترده مورد توجه وبلاگ نویسان زیادی در سرتاسر جهان قرار گرفت. نحوهی انجام این فرآیند به طور کامل در همهی وبسایتهای سرویس میزبان وب به شما گفته میشود و طی حداکثر ۴۸ ساعت دامنهی شما قابل استفاده خواهد بود.

برای مثال شما میتوانید لینک وبسایت را زمانی که به زبان دیگر نمایش داده میشود تغییر دهید. بعد از نصب ووکامرس، 4 گزینه به نامهای ووکامرس، محصولات، تجزیه و تحلیل و بازاریابی به منوی وردپرس اضافه میشود. بعد از دانلود دوره آموزش وردپرس فایل اصلی وردپرس و خارج سازی آنها از حالت فشرده باید فایل وردپرس را به پوشه WWW در فولدر wamp64 که در درایو C قرار دارد منتقل کنید. نکته: یادتون باشه که هر بار کامپیوتر شما ریاستارت شده و یا به عبارت سادهتر خاموش بشه لازمه تا مشابه تصویر زیر با کلیک بر روی دکمههای Start که در مقابل Apache و Mysql قرار گرفته درست مثل یک سرور واقعی اقدام به روشن کردن اونها کنید تا سایت شما در محیط لوکال هاست اجرا و قابل دسترسی باشه، چرا که پس از ریست شدن سیستم برنامه زمپ پایگاه داده mysql، وب سرور آپاچی و php همگی در حالت خاموشی قرا میگیرند.

وردپرس اولین بار در سال 2003 توسط مت مولنوگ (Matt Mullenweg) به صورت رسمی و با هدف راه اندازی یک سیستم وبلاگ دهی منتشر شد. با آموزش وردپرس می توانید به صورت پروژه محور و کاملا حرفه ای طراحی سایت انجام دهید.آموزش تصویری وردپرس ، برای اولین بار به صورت پروژه محور و آموزش مقدماتی تا پیشرفته وردپرس ، در کلیک سایت تهیه شده است.وردپرس از CMS های مشهوری است که از مزایای آن ،ساخت سایت در کمترین زمان ممکن و آموزش سریع وردپرس می باشد.جهت آموزش wordpress از پایه تا حرفه ای ، از آموزش های تصویری وردپرس در سایت استفاده نمایید. خوب است بدانید که هیچ سیستم مدیریت محتوایی 100٪ ایمن نیست.

اما چه چیزی باعث محبوبیت این سیستم شده است؟ اما این امر برای بسیاری از افراد به دلیل نداشتن دانش فنی و سرمایه زیاد امکان پذیر نبوده است. سایتهای وردپرسی بسیار مقیاس پذیر و قدرتمند هستند. با استفاده از پلاگین Monsterinsights تمامی این کارها امکان پذیر می باشد. علاوه بر این، هر صفحه، پست و تصویر میتواند کلمات کلیدی، توضیحات و عنوان متا تگ خاص خود را داشته باشد و برای کلمات کلیدی خاص بهینه شود و امکان بهینه سازی دقیق موتور جستجو را فراهم کند. در وردپرس هیچ محدودیتی در تعداد برگه های ایجاد شده در وردپرس وجود ندارد و امکان ایجاد وب سایت با تنها یک برگه وجود دارد. در این پوشه یک پوشه جدید برای سایت خود ایجاد کنید. این تصویر بصورت پیش فرض اولین تصویری است که در مطلب قرار داده اید اما اگر به تنظیمات این افزوه بروید، می توانید در بخش Image Number تنظیم کنید که چندمین تصویری که در مطلب خود قرار داده اید توسط افزونه مورد استفاده قرار گیرد.

https://wpbaran.ir/wordpress-training-course/