مهم این است که این افزونه راکت وردپرس قادر به بهینه سازی تصاویر، کدهای html, CSS, js سایت شما می باشد. افزونه wp rocket موشک راکت قادر است تا تصاویر شما را ذخیره سازی و بهینه کند تا در بارگذاری یا لود مجدد سایت زمان را به حداقل برساند. ذخیره سازی میتواند سرعت وبسایت وردپرس شما را تا چندین برابر افزایش دهد. وی پی راکت این روزها یکی از محبوب ترین و پرطرفداراترین افزونه های وردپرس است که تمامی افزونه افزایش سرعت سایت را کنار گذاشته است. همانطور که می دانید یکی از فاکتور مهم سئو از نظر گوگل سرعت لود سایت است. نسبت به سایت رقیب که سرعت لود پایینی دارد در نتایج جست جو بالاتر قرار می گیرد. در صورتی که فعال نیست با میزبان خود تماس بگیرید. اگر سئو سایت وردپرس برای شما بسیار مهم است پس لازم است افزونه راکت وردپرس را تهیه کنید و روی سایت خود نصب نمایید.

 
کافی است افزونه موشک یا راکت نسخه اورجینال که به زبان شیرین فارسی و راستچین شده ترجمه شده است را از سایت دانش افرا تهیه نموده و بر روی سایت وردپرس خود نصب نمایید و سرعت قبل و بعد سایت خود را مقایسه نموده واز نتیجه قبل و بعد جی تی مترکیس GTmetrix لذت ببرید. البته تنظیمات و امکانات این افزونه افزایش سرعت وردپرس که توسط LiteSpeed Technologies منتشر شده است شاید مثل WP Rocket یا Hummingbird Pro خیلی حرفه ای نباشد. این افزونه وردپرس با فشرده سازی فایل های استاتیک نظیر تصاویر ، فایل های JS و CSS ، همچنین با بارگذاری تصاویر در هنگام درخواست (Lazy Load) ، Cache کردن وب سایت برای کاربران می تواند سرعت بارگذاری صفحات را به صورت قابل ملاحظه ای افزایش دهد.
 
افزونه وردپرس راکت یک افزونه ای است که به صورت متن باز کد نویسی شده است که طراحان وب بتوانند با کمترین دانش کد نویسی این افزونه را ویرایش یا حتی توسعه بدهند. ادعای طراح و سازنده افزونه راکت rocket این میباشد که اگر شما برنامه نویسی بلد باشید میتوانید به راحتی افزونه wp rocket را برای وبسایت خودتان به صورت کامل سفارشی سازی نمایید چون این افزونه متن باز است. نکته بسیار مهم: از آنجا که این افزونه تغییراتی در کدهای سایت شما ایجاد می کند و ممکن است در صورت پیکربندی اشتباه اختلالاتی را برای سایت و اطلاعات سایت شما به وجود آورد حتما قبل از کار با این افزونه از طریق سی پنل سایت خود اقدام به تهیه بکاپ از کل اطلاعات سایتتان نمایید.