شروع کار با وردپرس

همچنین افزونه های کش معرفی شده در این جلسه اقدامات بهینه سازی سایت وردپرس در موارد بسیار دیگری را نیز انجام می دهند. افزونه وردپرس فارسی همچنین یک پکیج پشتیبانی زبان فارسی برای وردپرس می باشد. بعد از کلیک رویدکمه Save Changes اگر فایلهای مربوط به فارسی کردن وردپرس از قبل وجود داشته باشد تغییرات سریعا اعمال میشود اما اگر از قبل فایلهای RTL و زبان وجود نداشته باشندباید یکم صبور باشید و چند لحظهای صبر کنید تا فایل مربوط به فارسی دانلود شده و به وردپرس اضافه شوند. با مرور کامل این لیست ، هیچ برنده مشخصی وجود ندارد. روش دوم استفاده از افزونه های تغییر فونت در وردپرس است که در یک جلسه آموزش کامل وردپرس به این موضوع پرداخته ایم. همچنین جلسه بعدی را به صورت جداگانه به افزونه های وردپرسی آمار بازدید سایت اختصاص خواهیم داد.

این جلسه از آموزش کار با WordPress را به آموزش نصب وردپرس روی هاست سی پنل اختصاص می دهیم. در جلسه قبل از دوره آموزش WordPress فارسی با مقدمات نصب وردپرس آشنا شدیم. کش کردن باعث می شود مرحله پردازش سرور در روند چند مرحله ای تولید صفحه کاهش یابد. چند افزونه چت انلاین وردپرس که از بهترین گزینه ها برای ایجاد پشتیبانی انلاین هستند را معرفی خواهیم کرد تا بتوانید در سایتهایی با موضوعات متفاوت از خدمات طراحی قالب وردپرس گرفته تا فروش محصولات پستی و … قابلیت جالب و فوق العاده کاربردی که افزونه چت crisp دارد امکان مشاهده کلماتی است که بازدیدکننده در حال تایپ کردن آن است اما هنوز آنها برای اپراتور ارسال نکرده، با استفاده از این قابلیت میتوان زمان پاسخگویی به مشتریان را بسیار کاهش داد و رضایتمندی بیشتری جلب کرد. محبوبترین افزونه چت آنلاین برای سایت های وردپرسی در حال حاضر گفتینو می باشد.

آموزش کار با وردپرس فارسی

در این جلسه با مفاهیمی چون هاست، دامنه و لوکال هاست را معرفی می کنیم. پیشنهاد ویژه وردپرس باران نیز بهینه سازی سایت وردپرس با استفاده از روش های این دو جلسه از ابتدای شروع آموزش کامل وردپرس می باشد. برای آموزش کار با وردپرس در جلسه 8 و آشنایی آموزش وردپرس کامل با منو های پیشخوان به لینک زیر مراجعه نمایید. در جلسه 8 از این کلاس آموزشی به طور کامل به معرفی تمام منو های پیشخوان وردپرس خواهیم پرداخت. در این دوره آموزشی WordPress سعی شده تمام مباحث وردپرس به طور کامل پوشش داده شود. پیشتر در مقاله ای جداگانه در مورد اینکه وردپرس چیست مقاله ای نوشتیم. برای اطلاعات بیشتر در مورد وردپرس می توانید به مقاله مذکور در لینک زیر مراجعه نمایید.

اگر دارای فروشگاه ووکامرس یا edd هستید و یا سایت خدماتی دارید میتوانید با نصب یکی از افزونه های چت آنلاین وردپرس امکان پشتیبانی یا سوالات قبل از خرید را برای کاربران و بازدیدکنندگان سایت فراهم کنید و به این ترتیب نرخ تبدیل بازدیدکننده به خریدار و مشتری را در فروشگاه افزایش دهید. از Crisp برای بهبود رضایت مشتری خود استفاده کنید. این آموزش یک آموزش جامع است برای همین ممکن است آموزش کار با وردپرس فارسی ادامه کمی طولانی باشد. در ادامه لیستی از جلسات این دوره آموزش وردپرس رایگان آمده است. روش پیشنهادی ما در مرجع وردپرس استفاده از یک قالب حرفه ای وردپرس است که فونت های فارسی استاندارد وب توسط متخصصین این حوزه به قالب اضافه شده است. البته پیشنهاد ما اینکه اول از روش اول تست کنید اگر به نتیجه نرسیدید بعد به سراغ روش دستی بیایید. در دنیای وب امروز محتوا حرف اول را می زند.

کار با وردپرس فارسی

در این مطلب از ایران تمز به معرفی و آموزش تنظیمات افزونه چت آنلاین وردپرس میپردازیم تا بتوانید براحتی امکان ایجاد قابلیت پشتیبانی آنلاین در سایت را فراهم کنید پس تا انتها همراه ما باشید. به پایان مقاله معرفی افزونه چت آنلاین وردپرس رسیدیم چنانچه سوالی دارید در بخش دیدگاه های همین مطلب مطرح کنید. اگر شما هم میخواهید خودتان، محصولاتتان یا خدمات شرکت خود را معرفی کنید، به آسانی در پایان این مقاله صاحب یک سایت خواهید شد. برای دانلود افزونه چت وردپرس رایچت به برگه آن در مخزن افزونه های وردپرس به آدرس Raychat مراجعه کنید. برای دانلود افزونه چت آنلاین وردپرس به برگه آن در مخزن افزونه های وردپرس به آدرس LiveChat - WP live chat software for WordPress مراجعه کنید.

به عبارتی در این آموزش وردپرس رایگان می آموزیم چگونه در وردپرس مطلب بگذاریم و آن ها را مدیریت کنیم. برای این کار باید به صورت دستی فایل زبان فارسی وردپرس رو داخل هسته وردپرس قرار داده و ذخیره کنید. روش دوم دیگه کاری با تنظیمات نداره و شما به طور کامل وردپرس انگلیسی رو به فارسی تبدیل می کنید. در این جلسه از دوره آموزش کامل وردپرس به آموزش بکاپ گرفتن از وردپرس می پردازیم. بهینه سازی منابع و صفحات سایت موضوع این جلسه آموزش رایگان وردپرس باشد. اگر از صفحه ساز مشهور ویژوال کامپوزر برای طراحی سایت استفاده میکنید و نیاز به طراحی اختصاصی برای صفحه محصول و .. ووکامرس دارید این افزونه برای شماست. این افزونه با طراحی گرافیکی زیبا و رابط کاربری عالی که دارد بسیار کارآمد و جذاب است.

https://wordpress.com/learn/