به همین دلیل بررسی سازگاری قالب مورد نظر با افزونه های کاربردی، امر بسیار مهمی است. این امر سبب می شود تا کاربر یا مجبور به تغییر قالب شده یا قید استفاده از افزونه مورد نیاز خود را بزند. بعد از انتخاب دمو از این طریق تمامی صفحات و بخش های وب سایت آماده ای که می خواهید روی وب سایت شما نصب می شود. همه چیز آماده است برای ساخت یک وبسایت زیبای فروشگاهی و قدرتمند. این مورد هم در ریسپانسیو بودن سایت بسیار موثر است، افزونهی Retina Ready با ایجاد صفحات ریسپانسیو که در آن کیفیت تصاویر و فونتها و نوشتهها با زوم کردن یا تغییر غلظت رزولوشن ثابت میماند و تغییری نمیکند و از این لحاظ قالب وودمارت این قابلیت را به صورت آماده دارد و نیازی به اضافه کردن افزونههای مختلف برای این کار نیست. بخش جستجو نیز دقیقا به همین حالت و به صورت ایجکسی طراحی شده.

قالب وودمارت را به جرئت میتوان بهترین قالب فروشگاهی تاکنون طراحی شده وردپرس نامید.صحت این حرف را میتوانید در تعداد فروش بی نظیر قالب فروشگاهی وودمارت در سایت تم فارست مشاهده کنید. بدون نیاز به چندین افزونه برای قدرت دادن به پوسته، WoodMart خودش همه چیز داره، بنابراین می تونید وقتتون رو در زمینه تجارتتون مصرف کنید. اگر در حال حاضر یکی از کاربران قالب woodmart وردپرس هستید از طریق بخش دیدگاه های همین مقاله تجربه خود در زمینه عملکرد این پوسته را با ما در میان بگذارید. در عین حال شما هم به عنوان مدیر سایت، امکاناتی گسترده برای سفارشی سازی سایت خود در اختیار دارید و میتوانید کلیه ی قسمت های آن را مطابق میل و سلیقه خودتان، تنظیم نمایید. با توجه به آمار ارائه شده در فروشگاه themeforest قالب وودمارت فروشگاهی وردپرس در حال حاضر با بیش از 22000 فروش جزء قالب های پر فروش بشمار می رود.

این اپلیکیشن حرفه ای به نام افزونه اپلیکیشن ساز وردپرس به فروش می رسد که همراه با قالب به صورت رایگان دریافت خواهید کرد. مطمئنا یکی از راه ها برای داشتن یک کسب و کار خوب و رسیدن به موفقیت ، ایجاد رضایت برای کاربر است ، بررسی های دقیق تیم ابزار وردپرس از قالب فروشگاهی WoodMart باعث شد تا این قالب وردپرس فوق العاده به صورت کاملا اورجینال از تم فارست خریداری شود. این موضوع و خصوصیات دیگری که در زیر به آنها اشاره خواهیم کرد و برخی را برای شما شرح خواهیم داد قالب وودمارت را در دسته بندی بهترین ها قرار داده است. در پایان بد نیست به این نکته هم اشاره کنیم که این قالب با بسیاری از افزونه های محبوب از جمله ویژوال کامپوزر (wpbakery page builder)، روولوشن اسلایدر، WPML، ووکامرس، فرم تماس 7، افزونه کش W3 Total Cache، افزونه سئوی یوست، میل چیم و bbPress سازگاری کامل داشته و به شما اجازه میدهد که از امکانات این افزونه ها در سایت خود بهره مند شوید.

قالب وودمارت واقعا یک قالب حرفه ای و کامل است به شخصه خیلی به این قالب علاقه دارم و اگر شخصی کمی از قابلیت های این قالب آگاه باشد می تواند جذاب ترین سایت ها را با این قالب طراحی کند و از طریق سایت خود هزاران کاربر را جذب کند تا منجر به کسب درآمد شود. تم فارس: این وب سایت یک مرجع برای پاسخگویی به نیازهای کسب و کار اینترنتی شما است. آیلین وب: این مجموعه کار خود را از سال 1397 به شکل جدی آغاز کرد. لرن دی ال: این وب سایت در واقع یک رسانه تولید محتوای آموزشی آنلاین است که فعالیت خود در زمینه دیجیتال مارکتینگ را از سال 1396 آغاز نمود.

انتخاب یک قالب مناسب نقش بسیاری مهمی در زمینه راه اندازی یک وب سایت وردپرسی حرفه ای ایفا می کند. هدف اصلی این تیم ارائه خدمات وردپرسی و کمک به کاربران اینترنتی در زمینه طراحی سایت با استفاده از سیستم مدیریت محتوا وردپرس است. در این مسیر اقداماتی انجام شد و مواردی نیز در دست انجام است که خدمت کاربران عزیزمان اعلام میداریم … کد تمیز، طراحی زیبا، و پشتیبانی از افزونه های معروف سئو و امکان کنترل متادیتا ها مواردی است که وودمارت برای افزایش سئو اعمال کرده است. بعد از اینکه قالب وودمارت المنتوری شد ما نحوه کارکردن با المنتور را نیز در این قالب آموزش دادیم و به صورت آپدیت در اختیار کاربران قبلی قرار دادیم اگر کاربر جدید هستید هم اینک می توانید با خرید این پکیج به تمام آموزش ها دسترسی داشته باشید اما اگر جزو کاربران قبلی هستید از پنل کاربری خود می توانید آموزش ها را دانلود کرده و استفاده کنید.

قالب وردپرس وودمارت با صفحه ساز قدرتمند المنتور کاملا سازگار می باشد و از نسخه های جدید آن به صورت کامل پشتیبانی می کند. با استفاده از اسلایدر می توان محصولات سایت را به صورت حرفه ای در دید مشتریان قرار داد. همان طور که در تصویر بالا مشاهده می کنید در قالب وودمارت، تمامی قسمت ها به صورت کامل فارسی سازی شده اند، بنابراین شما مشکلی از لحاظ ترجمه نخواهید داشت. اگر پیشنمایش انلاین قالب وردپرس وودمارت را مشاهده کنید شاهد قابلیت ها و امکانات بی نظیر ای نقالب فروشگاهی خواهید بود. همچنین این پوسته از نظر سئو به خوبی بهینه سازی شده است و موجب می شود که بتوانید محتوا و مطالب سایت خود را به سادگی بهینه سازی نمایید.برخورداری از هر دوی این ویژگی ها موجب می شود که فرشوگاهی که با استفاده از پوسته ووکامرس woodmart طراحی می کنید , از سئو بسیار قوی برخوردار باشد و رتبه های بالا را در نتایج جستجوی موتور برای شما به ارمغان بیاورد.

https://wpbaran.ir/woodmart/